Victoraş Astafei, fotbalistul care promova mesaje precum "Uniţi sub tricolor" sau "Salvaţi Roşia Montană", şi-a urmat o altă pasiune: s-a apucat de muzică şi a scos un album hip-hop. Avea şi un magazin de haine

22 ian 2016 6246 afişări Comentează şi tu Special
Victoraş Astafei, fotbalistul care promova mesaje precum "Uniţi sub tricolor" sau "Salvaţi Roşia Montană", şi-a urmat o altă pasiune: s-a apucat de muzică şi a scos un album hip-hop. Avea şi un magazin de haine 2 imagini http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/581/7969/14970002/2/astafei.jpg

Rămas liber de contract după despărţirea de formaţia turcă Adana Demirspor, Victoraş Astafei, fost jucător, printre altele, la ASA Tg. Mureş, Oţelul şi Petrolul Ploieşti s-a apucat de muzică. Mai exact, Astafei a scos un album de muzică hip-hop. Materialul se numeşte "Sunt aici să mă satur" şi conţine nouă piese.

Astafei încearcă să-şi promoveze muzica prin intermediul reţelelor de socializare. "Ăsta", este numele de scenă ales de fotbalistul originar din Târgu Mureş. Pasiunea pentru acest de gen de muzică a fost deseori recunoscută de acesta. Într-un interviu acordat pentru ProSport în toamna anului 2014, Astafei a vorbit despre fotbal, hip-hop, pasiunea pentru design, dar şi despre hobby-urile sale.

"De mic am crescut ascultând muzica asta. Este o muzică cu mesaj, însă în primul rând trebuie inţeles acest mesaj pentru a putea agrea acest tip de muzică. Am avut chiar şi o formaţie de hip-hop impreuna cu vărul meu, Adi. Am cântat ceva pe plan local. A fost o perioadă interesantă pentru mine, pe care n-o s-o uit.", mărturisea Victoraş Astafei în ProSport, pe 4 octombrie 2014.

Mijlocaşul are şi câţiva artişti autohtoni preferaţi. "Sunt numeroşi MC care îmi plac. Ascult hip-hop românesc, cât şi hip-hop din străinătate, îmi plac foarte mulţi". Cedry2k şi Nimeni Altu' sunt primii în topul lui Astafei. Una dintre piesele sale preferate fiind "Despre un om", pe care declara că o ascultă de câte ori are ocazia.

Rar se întâmplă ca în Liga 1 un jucător să poarte pe sub tricou mesaje precum ”Salvaţi Roşia Montană” sau ”Uniţi sub tricolor”. Situaţia se repetă şi în cazul jucătorilor care adoptă cultura hip-hop sau au o imaginaţie suficient de bogată încât să creeze de la zero tricouri pe care apoi le comercializează. Probabil şi mai puţini dintre fotbalişti reuşesc să scrie proză sau versuri pe care să aibă curajul să le publice pe un blog.

A avut chiar şi magazin de haine underground. InSync21 se numea magazinul care momentan este inactiv. De pe site-ul magazinului puteaţi achiziţiona blugi, geci, tricouri, accesorii. Un tricou costa 89.99 lei, în timp ce o geacă are un preţ de 279 de lei.

"Hainele sunt în stilul meu. Mai underground aşa. Simţeam că trebuie să mai fac neapărat ceva care să-mi placă, ceva ce să mă definească”, spunea Astafei despre pasiunea sa pentru design, în interviul pentru ProSport.

În vârstă de 28 ani, Astafei era unul dintre cei mai în formă jucători din Liga 1 la momentul când evolua pe "Ilie Oană", cota sa de piaţă ajungând la un moment dat la 1,3 milioane de euro. În prezent, după o aventură în liga a doua din Turcia, este cotat la doar 600.000 de euro. În România, Victoraş Astafei a jucat la echipe precum ASA Tg. Mureş, Arieşul Turda, Gaz Metan, Oţelul şi Petrolul Ploieşti. În total, acesta a strâns 151 de partide, reuşind 37 de goluri şi 14 pase decisive. În vara lui 2015, Astafei s-a transferat la Adana Demirspor, în liga a2-a din Turcia, dar nu a reuşit să prindă tricoul de joc decât în 14 de meciuri, timp în care a înscris doar 2 goluri.

CLICK AICI PENTRU A ASCULTA ALBUMUL LANSAT DE VICTORAŞ ASTAFEI

 

http://www.prosport.ro/sport-life/special/victoras-astafei-fotbalistul-promova-mesaje-precum-uniti-tricolor-salvati-rosia-montana-urmat-pasiune-s-apucat-muzica-scos-album-hip-hop-avea-magazin-haine-14970002
14970002
comments powered by Disqus
Versiune selectata: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.

ULTIMA ORĂ
Întrebarea pe care şi-o pune toată Europa şi la care poliţia germană nu are un răspuns