LIVE de la Brno | Cal Cruchlow câștigă la MotoGP, Valentino Rossi face minuni și termină al doilea după un start de coșmar. Marquez pe 3, Lorenzo pe 17

LIVE de la Brno | Cal Cruchlow câștigă la MotoGP, Valentino Rossi face minuni și termină al doilea după un start de coșmar. Marquez pe 3, Lorenzo pe 17
  • Publicat:
  • Actualizat:

Toate, dar absolut toate calculele hârtiei au fost date peste cap în ziua cursei. Sesiunile de antrenamente și calificările, unele în care Lorenzo, Iannone și Marquez au impresionat, au devenit irelevante în dimineața zilei de duminică, atunci când peste Brno au căzut cantități însemnate de ploaie. Primul indiciu că lucrurile nu sunt în regulă pentru „granzi” a venit în warm-up, acolo unde Iannone și Redding au dominat. Ploaia s-a întețit în timpul cursei Moto3, dar s-a oprit complet chiar înainte de startul în cursa clasei regină, motiv pentru care alegerile pneurilor au devenit loterie. 

Motocicletele Ducati au plecat excelent din grilă spre deosebire de cele Yamaha. Iannone și Dovizioso s-au instalat la conducere imediat după start, în timp ce Rossi și Lorenzo au picat din top 10 din cauza problemelor cu guma față. Pe măsură ce pista s-a uscat, situația s-a schimbat. În primul rând pentru Cal Crutchlow, pilot LCR Honda, cel care a ales inspirat guma hard pe față și a recuperat într-un stil record. În același timp, Dovi a ieșit din calcule din motive tehnice, iar Iannone a încetinit vizibil din cauza uzurii pneurilor. Revenire de exepție a avut și Valentino Rossi, cel care de pe locul 12 în care era în primele tururi a recuperat fabulos și a reușit să termine al doilea peste Marquez. Cel de-al doilea pilot inspirat să aleagă guma hard pe față, Loris Baz, a terminat pe locul 4. Pentru Jorge Lorenzo cursa a fost un eșec total, campionul mondial terminând abia pe 17.


15:39 Valentino Rossi e pe val! Trece fără probleme de Barbera pe linia dreaptă și acum îl depășește, în uralele publicului, și pe IAnnone!


15:37 Mai sunt cinci tururi până la final și e spectacol! Valentino Rossi trece pe locul 4, peste Marquez, iar Cal Crutchlow conduce detașat cursa.


15:33 Crutchlow e pe 2! Și îl atacă pe Iannone, cel care nu are șanse prea mari să reziste britanicului!


15:29 Crutchlow, unul dintre cei doi piloți de pe circuit cu hard de ploaie pe față, face spectacol! Britanicul este acum pe locul 4 și încearcă imposibilul!


15:27 Între timp lucrurile s-au mai schimbat pe linia boxelor. Motocicletele Repsol Honda sunt pregătite, ambele cu gume slick și frâne de carbon. Inginerii se pregătesc pentru un final pe pistă uscată?


15:21 La al 250-lea start consecutiv lui Dovizioso nu îi priește. Italianul merge „la pas” cu 13 tururi înainte de final, într-un moment în care era al treilea. A intrat la boxe și a schimbat motocicleta cu una pe gume intermediare.


15:20 Toate motocicletele de rezervă aliniate în fața garajelor au gume de ploaie, din ce se poate observa. La Repsol Honda e o diferență de frâne. Cea a lui Marquez are frânele de oțel, cea a lui Pedrosa de carbon. Yamaha e în continuare cu probleme, Rossi și Lorenzo au dificultăți în a gestiona guma față care nu intră în temperatură.


15:10 Turul și modificarea de lider. Andrea Iannone și Scott Redding îl depășesc pe Andrea Dovizioso în ceea ce formează deja un grup desprins. Rossi ș Lorenzo sunt pe 12, respectiv 16. Cursă teribil de slabă pentru Yamaha. 


15:08 Cu 19 tururi rămase până la final, Andrea Dovizioso este la conducerea cursei, urmat de Iannone. 


15:05 Probleme mari pentru motocicletele Yamaha. Valentino Rossi are un start teribil de slab și e abia pe locul 12, în timp ce Lorenzo e pe 10. Cursa e condusă de Marc Marquez, cel care încearcă să țină piept celor doi ducatisti.


14:50 Piloții sunt în grilă, mai sunt circa zece minute până la startul cursei, iar ploaia pare să se fi oprit definitiv la Brno. În fața centrului media, pe linia boxelor, mecanicii pregătesc motocicletele de rezervă, fiecare pilot are motocicleta a doua alinată pentru un posibil schimb. Asfaltul este în continuare ud, însă nu mai sunt bălți pe circuit.


14:07 Jonas Folger câștigă cursa clasei Moto2, o cursă plictisitoare din primul până în ultimul moment. Folger a condus încă din start și a trecut linia de sosire fără emoții în fața lui Alex Rins, podiumul fiind completat de Sam Lowes. Evident, în condiții de pistă udă, cursa a avut un singur moment încins atunci când Simone Corsi a făcut o depășire riscantă la interiorul lui Nakagami și l-a făcut pe acesta să cadă. Italianul a primit doar o pedeapsă de ride through deși în paddock a fost cerut steag negru pentru cel care nu e la prima astfel de ispravă. Campionul mondial în exercițiu și actualul lider al clasamentului general, francezul Zarco a terminat abia pe poziția a 11-a.

Cea mai importantă veste înaintea cursei MotoGP este dată de faptul că ploaia s-a oprit de circa 10 minute. Poate însă să fie o veste proastă pentru că asta îngreunează alegerea gumelor. Sub masa presei ProSport, în boxa Repsol Honda, mecanicii încălzesc motocicleta cu gume slick a lui Marc Marquez. Pista are 18 grade, în aer sunt 15, totul cu o oră înainte de startul cursei MotoGP.


12:55 John Mcphee a câștigat cursa clasei Moto3 la capătul unei curse dificile, una care s-a disputat pe o ploaie susținută. Liderul clasamentului general și omul cu pole position la Brno, Brad Binder a condus aproape toată cursa, însă a căzut pe o greșeală personală spre final, din postura de lider, fără să fie șicanat. 

Dacă ploaia s-a oprit pentru câteva minute, poate 15, pe durata cursei Moto3 precipitațiile au revenit și plouă în continuare mărunt la Brno. Mai sunt două ore până la cursa clasei MotoGP și e foarte greu de crezut că întrecerea se va disputa pe uscat.


11:15 Sesiunea de warm up la clasa MotoGP a început pe ploaie torențială, ploaie care s-a oprit totuși complet până la finalul celor 20 de minute. De notat este faptul că Iannone a reușit să fie foarte rapid și pe ploaie, însă prognoza meteo de la acest moment dă cursă uscată, deci sesiunea tocmai încheiată nu este tocmai relevantă.

Un lucru important de știu, în eventualitatea în care totuși va fi ploaie la ora cursei. La schimbul motocicletei, așa cum vedeți mai jos în cazul lui Marc Marquez, au voie să participe doar 4 mecanici. Unul dintre ei are voie să țină ambreiajul tras motocicletei pregătite să iasă pe pistă, însă nu are dreptul să ridice prima treaptă în cutia de viteze.

Iată și clasarea din warm up la clasa MotoGP:


10:50 Plouă torențial, iar asta îl deranjează și pe Marc Marquez, cel care e obișnuit să schimbe rapid și într-un mod inedit motocicletele la garaj. De data asta pilotul spaniol a alunecat când s-a sprijinit pe motocicleta cu care tocmai intrase pe linia boxelor. Schimb ratat.


10:00 Oamenii de la Michelin, furnizorul de gume pentru MotoGP, vor avea o zi încărcată. Condițiile atmosferice de la Brno vor ține, cel mai probabil, în suspans pe toată lumea până la ora cursei. Ieri, la conferința de presă de după calificări, Marc Marquez spunea că prognoza meteo a celor de la Honda dă drept sigură ploaia în prima parte a zilei, însă prognoza e exactă doar până după ora prânzului, adică în timpul cursei.


09:48 La Brno plouă de ore bune, iar warm up-ul clasei mezine a debutat în condiții de pistă udă. Prognoza indică ploaie până cel puțin la mijlocul zilei, iar asta poate fi o veste bună pentru Valentino Rossi, cel care nu a reușit o sesiune extraordinară de calificări, dar care este unul dintre cei mai buni piloți pe ploaie din MotoGP. În acest moment în aer sunt 15 grade, iar pista are 18 grade.

În imagine puteți vedea paddock-ul la ora 08:30 locală, cu un Yonny Hernandez ieșind pe scuter fără să fie întrerupt pentru autografe.


16:05 Sesiune de calificări extrem de spectaculoasă la Brno, la clasa MotoGP. Cu un Jorge Lorenzo care se anunța mare favorit la pole position după ce a distrus pur și simplu recordul circuitului în FP3 și cu un Andrea Iannone care părea să fi găsit cheia pentru ca Ducati să se bată la victorie a doua cursă consecutiv, lucru nemaiîntâlnit în ultimii ani. Pilotul Yamaha Movistar a arătat rapid de ce e în stare și, plecat ca de obicei cu întâziere din garaj pentru a avea circuitul liber, a oprit cronometrul la un 1:54.9 ce părea suficient pentru a-i asigura pole-ul. 

Fără adversar până la primul schimb, Lorenzo a ieșit și a doua oară de la garaj cu succes. Spaniolul a oprit cronometrul la 1:54.849 și sărbătorea deja pole-ul. Doar că nu l-a luat în calcul pe Marc Marquez, cel care ține morțiș să demonstreze că problemele Honda din acest sezon pot fi remontate cu un pilotaj de geniu, la limita fizicii. Dublul campion mondial a reușit un tur de pole din altă lume și a stabilit un nou record de circuit la Brno, cu 1:54.596. Nu fără emoții totuși. În ultimul viraj pilotul Repsol Honda s-a băgat pe interiorul lui Valentino Rossi și l-a depășit pe italian la limită, incomodându-l ușor. Rossi nu a rămas dator și a făcut în turul imediat următor o depășire cel puțin la fel de la limită, însă la finalul sesiunii Marc părea relaxat. „Nu m-am așteptat la pole, Lorenzo era foarte rapid încă de dimineață. Am fost norocos pentru că Valentino a fost în fața mea și am mers în plasa lui. În ultimul viraj am văzut că Valentino se pregătește pentru un ultim tur rapid și am zis că trebuie să îl depășesc, altfel pierd prea mult timp„, a spus acesta. 

Dacă în antrenamente lucrurile au stat foarte bine pentru Ducati în general și pentru Iannone în special, lucrurile s-au schimbat în calificări și italianul a prins la limită ultima poziție pe grila de mâine. „Am un sentiment bun pe acest circuit, însă Yamaha are un pic mai multă accelerare, un pic mai mult control. Pentru noi e cam la limită și sper că în timul cursei va fi un pic mai bine„, a spus Iannone la finalul calificărilor. Pierzătorul Q2 a fost însă Lorenzo, cel care însă s-a declarat satisfăcut cu ce a reușit: „Cred că am forțat un pic prea tare, dar sunt fericit cu poziția a doua, am găsit setajele potrivite și avem un ritm bun pentru cursă. Tura rapidă făcută de Marc a fost impresionantă„.

REZULTATELE DIN Q2 LA CLASA MOTOGP:


13:40 Nu toată lumea are o boxă alocată pe circuitul de la Brno. Sigur, la MotoGP nu ai de ce să îți faci griji, însă piloții de la clasele Moto 2 și Moto3 au garaj amenajat în paddock. Atunci când ies sau intră pe circuit este oprită circulația oamenilor pentru ca piloții să aibă loc. Iată un exemplu.


12:45 Vorbeam despre Jorge Lorenzo și ghiciți cu cine ne-am întâlnit la o plimbare prin paddock-ul MotoGP? Cu Jorge Lorenzo, pe locul pasagerului unui scuter, dus probabil spre centrul de ospitalitate Yamaha. 


11:42 Arogant ca de obicei, Jorge Lorenzo anunța la conferința de presă de joi că și-a revenit după două rezultate slabe înainte de pauza de vară. Ei bine, și-a revenit bine de tot! Pilotul spaniol a reușit un uimitor 1:54:791 în FP3 cu care devine cel mai rapid pilot de până acum la Brno, cu un avantaj foarte mare în fața următorilor clasați. Andrea Iannone a venit al doilea cu +0.744, Marc Marquez e al treilea cu +0.771, Vinales al patrulea cu +0.813, iar Valentino Rossi e pe cinci cu +0.917.

Timpul lui Jorge Lorenzo este mai bun decât recordurile precedente ale circuitului din Cehia. Recordul de pole îi aparținea tot lui Jorge, a fost făcut anul trecut, și era de 1:54.989. 


11:30 Mai sunt zece minute până la finalul FP3, iar Maverick Vinales vine cu un 1:55.604 care răstoarnă predicțiile. Pilotul Suzuki e cel mai rapid în acest moment, însă piloții au ieșit deja pe circuit pentru ultimele tururi și probabil că se vor mai reuși tururi rapide.


11:20 Mai sunt circa 20 de minute din FP3 și doar Valentino Rossi, Maverick Vinales și Pol Espargaro au reușit să își îmbunătățească timpii de ieri. Pentru „Il Dottore” asta înseamnă că e al patrulea cel mai rapid per total, trece peste Barbera.


11:05 Iannone down, Iannone down! Cei 30 de jurnaliști italieni din centrul media suspină în cor la imaginile cu Andrea Iannone, al doilea cel mai rapid pilot al primei zile, pierde fața și se duce târâș în pietriș. Pilotul e OK, motocicleta e afectată superficial, nimic serios.


10:55 A început FP3 la clasa MotoGP, iată și prognoza meteo afișată la circuit.


10:00 Bună dimineața! Am ajuns la circuit într-un trafic infernal și pe o vreme care se anunță cu probleme. Intrarea principală e destul de liberă, revenim imediat cu prognoza meteo oficială pentru azi și pentru mâine.


18:00 În imaginea de mai jos aveți BMW M Award 2016, adică premiul pe care producătorul bavarez de automobile îl oferă anual celui mai bun pilot din calificări. În 2016 premiul este un M2 Coupe, o mașină cu motor ce dezvoltă 370 de cai putere și pentru care se bat Marquez (193 puncte), Valentino Rossi (173 de puncte) și Jorge Lorenzo (160 puncte). În cazul în care premiul îi va reveni și în acest an lui Marc Marquez, atunci ar fi cea de-a patra mașină pe care tânărul pilot spaniol de la Repsol Honda ar primi-o în cele patru sezoane la clasa MotoGP.

Un expert în calificări, de unde și punctajele mari obținute în BMW M Award, Marc Marquez a câștigat un BMW M6 Coupe în 2013, un BMW M4 Coupe în 2014 și un BMW M6 Covertible în 2015. Tot trei premii are și Valentino Rossi, însă mașinile obținute de „Il Dottore” au fost câștigate în urmă cu foarte mult timp. Rossi a câștigat primele două ediții ale BMW M Award, în 2003 și 2004, primind un BMW Z4 Roadster și un BMW 645 Ci, apoi a mai luat premiul în 2009, atunci când nemții i-au oferit un BMW M3 Sedan.


16:00 Cea de-a doua sesiune de antrenamente libere a început în condiții meteo ceva mai bune decât dimineață. 20 de grade în aer și 32 la nivelul pistei, suficiente cât pentru o schimbare de performeri. Cu o a doua parte din FP2 de excepție, Marc Marquez a reușit să își revendice titlul de cel mai rapid pilot al zilei, reușind un timp reper de 1:55.840 cu +0.104 secunde mai rapid decât Andrea Iannone, italian care ține morțis să dovedească faptul că inconstanța Ducati nu mai e o problemă. Al treilea cel mai rapid pilot al sesiunii a fost Jorge Lorenzo, însă vestea cu adevărat spectaculoasă vine din nou de la Hector Barbera. Pilotul de 29 de ani al cărui cel mai bun rezultat pe circuitul de la Brno este un loc 9 obținut în 2010 a reușit din nou să aibă al patrulea cel mai bun timp, cu o întârziere de +0.284 secunde față de Marquez. 


15:52 Până la finalul sesiunii a doua de antrenamente de la MotoGP vă lăsăm această imagine cu Danilo Petrucci exercitându-și „funcția” de vedetă a motociclismului.


15:40 Suntem în plin FP2 la MotoGP, însă trebuie să vedeți asta. Dacă vă aduceți aminte, Marquez a mai reușit o salvare miraculoasă în 2013 tot la Brno, dar parcă cea de acum e mai spectaculoasă.


14:00 S-a terminat conferința de presă la care au participat Shuhei Nakamoto (Honda Racing Corporation), Kouichi Tsuji (Yamaha Motor), Gigi Dall’Igna (Ducati Corse) și Ken Kawauchi (Suzuki MotoGP Project). Iată cele mai importante aspecte discutate:

Nakamoto: „Nu cred că MotoGP-ul are nevoie în acest moment de sisteme de comunicație între piloți și garaj, prefer să cheltuim banii ăștia în alte aspecte ale dezvoltării”.

Dall’Igna: „Suntem foarte mulțumiți de felul în care am arătat în acest sezon, minus cursele de la Jerez și Barcelona, acolo unde am avut probleme mari cu guma spate”.

Tsuji: „E o adevărată provocare să reușim ca din sezonul următor să facem o motocicletă la fel de performantă însă fără ajutorul winglets-urilor (n.r. – aripile cu rol aerodinamic montate în partea frontală a motocicletelor)”

Dall’Igna: „În ultimul an și jumătate am avut o groază de accidente și nicio problemă de siguranță cu winglets-urile, așa că nu văd niciun motiv pentru ca ele să fie interzise din sezonul următor. Interzicerea lor este dăunătoare pentru întreaga industrie moto, nu mai putem dezvolta aspectul aerodinamic așa cum voiam”.

Nakamoto: „Anul viitor voi împlini 60 de ani și, conform regulilor Honda, trebuie să ies la pensie. Eu vreau totuși să rămân în domeniu așa că daca are cineva un loc de muncă pentru mine…”


13:00 Urmează să înceapă o conferință de presă specială. Vor participa șefii de la Honda, Yamaha, Ducati și Suzuki pentru a prezenta concluzii după prima parte a sezonului și pentru a vorbi despre viitor. Pasionații de MotoGP vor aprecia cu siguranță, revenim cu informații după.


12:55 Jurnaliștii îi felicită pe ofițerii de presă de la Ducati Team de parcă ar fi câștigat deja cursa. Simt ceva? În altă ordine de idei, pelerinajul la motorhome-ul lui Valentino Rossi e în floare. Zeci de oameni așteaptă la fiecare oră în fața camioanelor Yamaha un semn de la idolul lor. E singurul loc în care se întâmplă așa ceva.


12:45 A început ploaia pe finalul FP1 de la Moto2, iar în paddock au apărut deja umbrelele, după cum puteți vedea. Săracul fotorepoter, e în inferioritate evidentă. 


12:10 În curând veți putea citi pe ProSport un interviu exclusiv acordat de Andrea Dovizioso. Italianul care va mai rămâne două sezoane la Ducati, alături de Jorge Lorenzo, a vorbit printre altele și despre circuitul Motor Park România, dar și despre legăturile pe care le are cu fotbalul și întâlnirea pe teren cu marele Maradona. 

Ca să nu vă plictisiți așteptând, vă invităm să intrați în „stare” lecturând celelalte interviuri acordate în exclusivitate pentru ProSport, sezoanele trecute, de piloții MotoGP:


Prima zi a weekendului de pe Automotodrom Brno a început prost pentru piloți. Încă de la prima oră a dimineții peste această parte a Cehiei au căzut câteva picături de ploaie, iar la ora la care s-a dat startul în Free Practice 1 pentru clasa MotoGP temperatura în aer era de 15 grade, iar cea a pistei de doar 23. În ciuda unor probleme cu motocicleta, Andrea Iannone (Ducati Team) a reușit să confirme forma bună arătată cursa trecută, pe Red Bull Ring, și a stabilit cel mai bun timp din FP1 chiar în finalul sesiunii. Italianul care va pleca sezonul următor la Suzuki a oprit cronometrul la 1:56.189 minute, cu +0.265 secunde mai rapid decât Valentino Rossi (Movistar Yamaha) și cu +0.484 secunde mai rapid decât Jorge Lorenzo (Movistar Yamaha). Surpriza sesiunii a venit de la Hector Barbera (Avintia Racing), pilot care a oprit cronometrul la 1:56.964 și a terminat al patrulea. 

O explicație poate veni de la plusul de viteză pe care și așa foarte rapidele prototipuri Ducati l-au câștigat după pauza de vară, așa cum anunța recent chiar Andrea Dovizioso. În FP1, Dovi a fost cel care a atins cea mai mare viteză de top, 312,2 km/h, urmat de Iannone cu 311,3 km/h. Spre comparație, Rossi a ajuns doar la 305,6 km/h, iar Lorenzo la 307,6 km/h.

Pentru Iannone o posibilă nouă victorie la Brno ar însemna, în ochii fanilor Ducati, dovada că team-ul s-a pripit atunci când i-a oferit lui Dovizioso continuarea contractului pentru doi ani. Personal, ar fi a doua victorie din cariera lui Iannone la clasa regină și a doua per total la Brno, după cea din 2011 de la Moto2. De când a trecut la MotoGP, pilotul italian a terminat pe locurile 9, 5 și 4 la Brno. Totuși, pronosticurile pot fi departe de adevăr din cauza prognozei meteo afișate la circuit. Potrivit acestora, în ziua cursei la Brno sunt așteptate căderi de precipitații, iar ploaia după două zile de pilotaj pe uscat poate fi decisivă în stabilirea câștigătorului.

Rezultatele din FP1 la clasa MotoGP:

Cristian Scutariu / Redactor
Urmărește ProSport.ro pe Google News
Știri despre
Pe aceeași temă
Alex Ciucu a ascuns 11 ani relația paralelǎ! EA i-a fost amantă. Avem imaginile
Alex Ciucu a ascuns 11 ani relația paralelǎ! EA i-a fost amantă. Avem imaginile
Total bizar: iubita l-a pus să semneze un contract: ”Era foarte supărată!” Ce e obligat să facă și lucrurile interzise
Total bizar: iubita l-a pus să semneze un contract: ”Era foarte supărată!” Ce e obligat să facă și lucrurile interzise
Scene sfâșietoare la înmormântarea lui Costel Corduneanu! Ce s-a întâmplat la cimitir, în timp ce sicriul cu trupul neînsuflețit al bărbatului era coborât în groapă?
Scene sfâșietoare la înmormântarea lui Costel Corduneanu! Ce s-a întâmplat la cimitir, în timp ce sicriul cu trupul neînsuflețit al…
S-a transformat total după ce a fost diagnosticat cu cancer. Fostul prezentator i-a ȘOCAT pe toți cu prezența lui
S-a transformat total după ce a fost diagnosticat cu cancer. Fostul prezentator i-a ȘOCAT pe toți cu prezența lui
Câți bani li s-au promis chefilor Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu ca să revină la Masterchef. Suma care i-a convins să-și adio de la Antena 1
Câți bani li s-au promis chefilor Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu ca să revină la Masterchef. Suma care i-a convins să-și…
BANCUL ZILEI. Ștrulă: - Bulă, care este poziția ta preferată în timp ce faci amor?
BANCUL ZILEI. Ștrulă: - Bulă, care este poziția ta preferată în timp ce faci amor?
Au apărut primele căpşuni româneşti în pieţe. Cu cât se vinde un kilogram 
Au apărut primele căpşuni româneşti în pieţe. Cu cât se vinde un kilogram 
L-au CREAT pe Dumnezeu! Inteligența Artificială Supremă este AICI?!
L-au CREAT pe Dumnezeu! Inteligența Artificială Supremă este AICI?!
Soţia lui Ciprian Marica a avut cea mai provocatoare apariţie! Imaginile incendiare cu partenera de viaţă a milionarului român
Soţia lui Ciprian Marica a avut cea mai provocatoare apariţie! Imaginile incendiare cu partenera de viaţă a milionarului român
Grațiela Corduneanu, la un pas să înfunde închisoarea. Scandal uriaș produs de nevasta interlopului din Iași
Grațiela Corduneanu, la un pas să înfunde închisoarea. Scandal uriaș produs de nevasta interlopului din Iași
Putin cutremură omenirea. Ordin ISTORIC dat la Moscova: Totul s-a rezolvat
Putin cutremură omenirea. Ordin ISTORIC dat la Moscova: Totul s-a rezolvat
Ce a moștenit fiica lui Costel Corduneanu, la doar 12 ani. Elisa a...
Ce a moștenit fiica lui Costel Corduneanu, la doar 12 ani. Elisa a...
ProTV vs. Antena 1! Vedetele care au trădat şi s-au mutat de la un post la altul după ce au cunoscut celebritatea
ProTV vs. Antena 1! Vedetele care au trădat şi s-au mutat de la un post la altul după ce au…
AI-urile, capabile să discute între ele sau chiar să se joace - VIDEO
AI-urile, capabile să discute între ele sau chiar să se joace - VIDEO
De ce suntem penultimii în UE la salarii și primii la creșterea prețurilor. Expert: „Inflația e mama tuturor taxelor”
De ce suntem penultimii în UE la salarii și primii la creșterea prețurilor. Expert: „Inflația e mama tuturor taxelor”
11 sportivi români vor urca în ring la Campionatul European de box
11 sportivi români vor urca în ring la Campionatul European de box
Ce înregistrează, de fapt, „CUTIA NEAGRĂ” a mașinii? Devine obligatorie din iulie
Ce înregistrează, de fapt, „CUTIA NEAGRĂ” a mașinii? Devine obligatorie din iulie
„Nu mai e de trăit” O româncă stabilită în Italia este stupefiată de un nou fenomen
„Nu mai e de trăit” O româncă stabilită în Italia este stupefiată de un nou fenomen