Vodafone, BRD Groupe Societe Generale, Xerox se alătură campaniei** „De ce iubesc România”

Vodafone, BRD Groupe Societe Generale, Xerox, Inga Media, Indoor Media, Phoenix Media și Kepi Consult s-au alăturat acțiunii de distribuire a afișelor campaniei „De ce iubesc România”, lansată simultan de Mediafax, Pro TV, Gândul, ProSport, Sport.ro, Ziarul Financiar.

Prin intermediul campaniei, românii sunt îndemnați să spună celor din jur, acasă și în țările în care locuiesc acum, ce anume îi face mândri de țara lor.

Afișele au fost realizate de echipa Graffiti BBDO formată din Mihai Gongu, Creative Director și copywriter, și Adi Ghita, Art Director.

Astfel, Vodafone și BRD Groupe Societe Generale vin în întâmpinarea acestei inițiative și îi încurajează pe angajații din toată țara ca, în perioada 1- 4 decembrie, să posteze afișele „De ce iubesc România” în toate magazinele și sucursalele celor două companii.

Xerox se alătură campaniei prin printarea afișelor pe care redactorii Gândul, alături de angajații Graffiti BBDO, le vor împărți în Bucuresti, de 1 decembrie.

De asemenea, afișele „De ce iubesc România”, în format animat, vor apărea atât în rețelele Indoor Media și Inga Media, cât și pe panourile publicitare video outdoor (TV screen) deținute de Inga Media și Phoenix Media.

Până în prezent, la patru zile de la începerea campaniei, mai mult de 17.000 de utilizatori au descărcat afișele de pe site-ul www.deceiubescromania.ro.

Peste 3.000 de utilizatori au dat „like” și au comentat pe www.facebook.com/deceiubescromania.

S-au înregistrat sute de mesaje pe cabina Pro TV virtuală de pe www.protv.ro. Mii de români și-au schimbat profilul de pe Facebook cu aplicația creată de Pro TV, printre care se numără vedetele Loredana, Andra și Cătălin Măruță, Alexandra Stan și Inna.

Distribuția afișelor și mesajelor în România va contribui și la viralizarea lor către românii din străinătate, care sunt invitați de 1 decembrie să descarce afișele de pe www.deceiubescromania.ro, să le printeze acasă și să le afișeze într-un loc vizibil, unde este permis afișajul. Tot ei sunt încurajați să se fotografieze sau să se filmeze cu afișul și să încarce imaginile pe site-ul campaniei, pentru a da un exemplu și curaj și altora.

Publicat: 30 11. 2011, 18:09
Actualizat: 30 11. 2011, 18:10