MEDIAFAX GROUP oferă abonaților iPad-uri cadou

MEDIAFAX GROUP lansează cea mai amplă campanie de abonare din presa românească în cadrul căreia fiecare nou abonat primește un iPad cadou.

MEDIAFAX GROUP lansează cea mai amplă campanie de abonare din presa românească în cadrul căreia fiecare nou abonat primește un iPad cadou.

Programată pentru o perioadă de 6 luni, această inițiativă vine la mai puțin de un an după succesul înregistrat de campania High Definition Business, derulată de ZIARUL FINANCIAR și BUSINESS Magazin. De data aceasta însa oferta este cu mult mai amplă.
Participanții la această campanie iși pot alege unul dintre cele 6 modele de iPad oferite în promoție pe care îl primesc gratuit prin achiziționarea de abonamente cu o valoare totală cel puțin egala cu valoarea iPad-ului dorit. iPad-ul este însoțit de un smart cover disponibil in șase culori și de internet oferit de Vodafone.

Campania include toate cele 11 titluri editate de Mediafax Group – ZIARUL FINANCIAR, BUSINESS Magazin, ProSport, GQ, Ce se intamplă doctore?, GLAMOUR, The ONE, InStyle, Playboy, ProMotor, PRO TV Magazin, precum și cele 11 fluxuri online de informație de business disponibile pe zfcorporate.ro.

Pachetul de abonare este customizabil, fiecare cititor având posibilitatea de a-și selecta tipul de informație de interes – business, women, enterntainment, sport, auto, știință, gadget-uri, social-politic.

Campania se adresează inclusiv celor care sunt abonați deja la publicațiile Mediafax Group, acestora urmând a li se prelungi abonamentul existent, după data expirării acestuia.

Campania este disponibilă pe

Publicat: 02 10. 2012, 19:12
Actualizat: 02 10. 2012, 19:14