Clipul care a strâns 23 de milioane de vizualizări în două zile. Serena, Neymar și Mo Farah sunt în rolurile principale

Nike, colosul de pe piața articolelor sportive, a „lovit” din nou cu o reclamă dedicată ediției din 2016 a Jocurilor Olimpice de la Rio. În campania numită, „Unlimited Future”, americanii de la Nike au realizat o întoarcere la origini ale unora dintre cele mai sonore nume care vor participa ediția cu numărul 31 a JO.

Campania promovată de cei de la Nike este deschisă de imaginea unei creșe, ori, mai bine zis, a unei „fabrici de talente”, pe ușa căreia dă buzna Bobby Cannavale, în rol de „motivational speaker”.  Discursul le atrage rapid atenția bebelușilor, iar printre numele celebre în devenire se regăsesc: Neymar, Serena Williams, LeBron James, Mo Farah ori Zhou Qi.

Câteva dintre replicile din discursul lui Cannavale ating poveștile de viață ale bebelușilor aflați în creșă și evidențiază sacrificiile unora dintre sportivi ca LeBron James, Zhou Qi ori Mo Farah în drumul lor spre succes.  

Jocurile Olimpice de la Rio se vor disputa între 5-21 august. La ediția din acest an vor lua parte peste 10.500 de sportivi, care vor concura în 28 de probe olimpice. 

 

Articol scris de Dan MIREA

Publicat: 01 08. 2016, 12:23
Actualizat: 01 08. 2016, 12:28