Drama lui Morosini schimbă regulile de marketing!** Sponsorul sportiv al lui Livorno a luat o decizie incredibilă

Drama care a zguduit fotbalul italian week-end-ul trecut, decesul fotbalistului Piermario Morosini, nu i-a lăsat nepăsători nici pe sponsorii echipei Livorno.

Firma de echipament sportiv Legea, firmă care asigură echipamentul de joc al celor de la Livorno, a decis să ia două măsuri în urma tragediei petrecute la meciul cu Pescara. Astfel, sponsorul sportiv al toscanilor a decis că toate materialele comercializate în magazinul oficial al clubului se vor vinde la prețurile dorite de suporteri. Mai bine zis, dacă un fan al celor de la Livorno va dori să cumpere un tricou al formației favorite va avea posibilitatea de a plăti pe articolul cumpărat atât cât consideră, Legea lăsând la libera apreciere a suporterilor suma oferită. Toți banii încasați astfel vor fi donați cluburilor de fotbal care în schimb vor avea obligativitatea ca din acești bani să cumpere exclusiv defibrilatoare pentru a evita pe cât posibil drame precum cea a lui Morosini.

O altă decizie a celor de la Legea este ca din sezonul următor sub logo-ul firmei să apară pe tricourile celor de la Livorno și un scurt mesaj în amintirea lui Morosini: „Hello, Moro”.

Fotbalistul echipei Livorno, Piermario Morosini, a suferit un stop cardiac, sâmbătă, în timpul meciului cu Pescara. El a fost transportat la spital, unde i s-a constatat decesul. Piermario Morosini avea 25 de ani, fiind împrumutat la Livorno de către gruparea Udinese.

Publicat: 18 04. 2012, 12:16
Actualizat: 18 04. 2012, 12:17