Cum atrage rapperul Jay Z clienți către agenția sa de impresariat: șampanie, femei și lanțuri de aur

Jay Z, artist din Statele Unite ale Americii cunoscut în egală măsură pentru muzică și pentru relația sa cu Beyonce, are o metodă inedită de a-i întâmpina pe sportivii care aleg să semneze contracte cu noua sa agenție de manangement sportiv. Ultimul astfel de exemplu este jucătorul de fotbal american Dez Bryant de la Dallas Cowboys, cel în cinstea căruia compania Roc Nation Sports a dat o adevărată petrecere de bun-venit la un club deținut de Jay Z în New York. 

În pozele publicate de media din SUA se poate observa un număr important de prezențe feminine care completează un peisaj în care sunt inserate băuturi alcoolice speciale. Este vorba despre șampanie Armand de Brignac sau „Ace of Spades” de 300 de dolari sticla sau coniac D’Ussé. Deloc de neglijat este și lanțul de aur pe care sportivul l-a primit drept „bonus de semnătură”, lanț cu un medalion în forma logo-ului folosit de cei de la Roc Nation Sports.

Kevin Durant, vedeta de la Roc Nation Sports

Roc Nation Sports este o subdivizie a Roc Nation, agenția de manangement condusă de Jay z care are sub contrat unii dintre cei mai importanți artiști ai lumii în acest moment, nume precum Rihanna, Shakira, Rita Ora sau Timbaland. Roc Nation Sports a fost lansată în primăvara lui 2013, iar cel mai cunoscut nume pe care compania lui Jay Z l-a înregimentat până acum este baschetbalistul Kevin Durant.

Publicat: 27 11. 2014, 08:50
Actualizat: 27 11. 2014, 08:51