God of War, reclamă impresionantă în timpul unui meci NBA

Odată cu anunțarea datei de lansare pentru noul God of War, cei de la Sony Interactive Entertainment au pornit și mașinăria de marketing menită să promoveze acest joc. Și dacă cu spoturile publicitare la TV eram deja obișnuiți, Sony a mers și mai departe, promovând God of War într-o manieră inedită: în pauza unui meci din campionatul american de baschet (NBA) a fost folosită o combinație dintre proiecția de secvențe video pe suprafața de joc și de clipuri afișate pe tabela de marcaj. Rezultatul îl puteți admira în clipul de mai jos.

În God of War, deși Kratos se întoarce în postura de erou principal, vom avea de-a face cu o față nouă a acestui personaj: nemilosul spartan s-a schimbat, a îmbătrânit, are un copil și este capabil să-și stăpânească furia care l-a caracterizat în ultimele jocuri ale seriei. Acțiunea va avea loc într-o lume dominată de elementele mitologiei nordice, în care principalul obiectiv al lui Kratos nu mai este răzbunarea cu orice preț, ci protejarea și dezvoltarea propriului copil, un soi de predarea a ștafetei, metaforic vorbind. Totuși, vom avea parte în continuare de luptele spectaculoase și execuțiile sângeroase caracteristice seriei.

De asemenea, a fost abandonată formula camerelor fixe din precedentele jocuri ale seriei în favoarea unei perspective third person clasice și își vor face apariția si elemente caracteristice jocurilor RPG (precum sistemul de experiență).

God of War urmează să fie lansat pe 20 aprilie 2018, în exclusivitate pentru PlayStation 4.

God of War

Publicat: 13 02. 2018, 13:55
Actualizat: 13 02. 2018, 13:59