Days Gone: downgrade grafic? E3 2016 vs. prezent

Având în vedere tendința publisherilor de a exagera în mai tot ce privește materialele promoționale dedicate propriilor jocuri video, ne-am obișnuit ca secvențele „de gameplay” prezentate pe la diferite convenții să nu „corespundă” în totalitate cu ceea ce, în final, întâlnim în versiunile finale ale acestor titluri. Evident, diferențele variază de la caz la caz, unele fiind de-a dreptul strigătoare la cer (cum a fost primul Watch Dogs), iar altele neglijabile, producătorii reușind să-și respecte promisiunile inițiale (cum a fost recentul Metro Exodus).

Subiectul celei mai recente astfel de comparații este proaspăt apărutul Days Gone, de la Sony Interactive Entertainment și Bend Studio, în clipul de mai jos, publicat de canalul YouTube gagatunFeed, fiind puse față în față prezentarea inițială a jocului de la E3 2016 și misiunea similară din versiunea finală a jocului. Rezultatele sunt asemănătoare, cu anumite avantaje în ceea ce privește iluminarea, animațiile și unele momente scriptate pentru demo-ul inițial (totuși, în versiunea finală, unele dintre aceste secvențe scriptate își fac apariția în alte misiuni ale jocului).

Days Gone a fost construit cu ajutorul motorului grafic Unreal Engine 4 și este disponibil acum, în exclusivitate pentru familia de console PlayStation 4.

Publicat: 29 04. 2019, 19:12
Actualizat: 29 04. 2019, 19:13