Concurență pentru Assassin”s Creed de la Electronic Arts?

În timpul unui discurs ținut cu ocazia UBS Global Technology Conference din San Francisco, Blake Jorgensen, Chief Financial Officer la Electronic Arts, a dezvăluit interesul companiei pe care o reprezintă pentru genul action open world.

Conform spuselor lui Jorgensen, Electronic Arts nu a „operat” în aria jocurile de acțiune, a titlurilor în stilul Assassin”s Creed, cu mediu de joc deschis, orientate spre experiența single player în detrimentul celei multiplayer.

O omisie pe care Electronic Arts dorește să o elimine cât mai repede: în acest scop, publisher-ul a angajat-o pe Jade Raymond, figura reprezentativă din spatele primului titlu al seriei Assassin”s Creed. Raymond se va afla la cârma Motive Studios, o nouă echipă internă de producție a Electronic Arts (localizată în Montreal, Canada), ce se va ocupa cu dezvoltarea unui astfel de joc de acțiune open world.

Jade Raymond a jucat rolul de producător executiv pentru unele dintre cele mai importante jocuri ale celor de la Ubisoft: Assassin”s Creed, Assassin”s Creed II, Watch Dogs, precum și Splinter Cell: Blacklist, fiind însărcinată și cu conducerea studioului Ubisoft Toronto.

Se pare că Jade Raymond va indeplini atribuții similare și pentru noul joc Star Wars produs de studioul EA Visceral Games (la cârma acestui proiect aflându-se Amy Hennig, mintea creativă din spatele unor serii precum Legacy of Kain sau Uncharted).

Publicat: 18 11. 2015, 13:49
Actualizat: 18 11. 2015, 13:50