Începe revolta la Dinamo? DDB, pusă la zid după ce a cerut bani fanilor pentru licență: „De unde încă 100 de euro, fraților? Avem rate și copii de crescut”. De ce se simt trădați suporterii

Fanii dinamoviști pornesc o nouă campanie! Ultrașii din Peluza Cătălin Hîldan încearcă să strângă banii pentru licență, iar fanii sunt îndemnați să doneze câte 490 de lei, pentru a avea numele scris pe tricourile jucătorilor.

Totuși, nu toți suporterii privesc cu ochi buni noua campanie, din moment ce fanii din Program DDB nu au putut să-și respecte o promisiune mai veche, după sosirea lui Pablo Cortacero la Dinamo. Spaniolul a blocat proiectul fanilor, iar cei care s-au înscris la început în Program DDB n-au putut să mai apară pe tricoul „câinilor”. Printre ei și Nicolae Stanciu, fostul jucător al rivalei FCSB.

„Noi n-am renunțat nicio clipă la proiectul acesta și la angajamentul față de suporteri”, susțin fanii din Peluza Cătălin Hîldan.

Fanii dinamoviștii, campanie pentru licență: „Numele tău pe tricou și în istoria lui Dinamo!”

„LANSĂM “OFICIAL” CAMPANIA PENTRU LICENȚĂ

Primul pas: NUMELE TĂU PE TRICOU ȘI ÎN ISTORIA LUI DINAMO!

Facem un apel către toți membrii DDB, către toate grupurile DDB din țară și din Diaspora! În postarea aceasta vă vom vorbi despre SOLUȚIA PRIN CARE PUTEM STRÂNGE BANII DE LICENȚĂ. Una dintre ele, mai exact! Dacă nu vom reuși să luăm licența, toate eforturile de până acum se vor dovedi în zadar!

Începem să anunțăm modalitățile prin care ne putem face misiunea mai ușoară!

Vor fi anunțuri în cascadă.

Am explorat posibilități și le-am ales pe cele mai potrivite.

Vom câștiga și bătălia pentru licență, câinilor!

ASTĂZI, PRIMUL PAS:

NUMELE TĂU PE TRICOU ȘI DIRECT ÎN ISTORIA LUI DINAMO!

Anul trecut am făcut o promisiune legată de tricoul de joc cu numele suporterilor care au pus umărul la salvarea clubului. În relația dintre noi și Macron a intervenit acționarul majoritar spaniol, care a blocat această inițiativă.

Dar noi n-am renunțat nicio clipă la proiectul acesta și la angajamentul față de suporteri.

Între timp s-a lucrat din greu pentru deblocarea proiectului și acum, când Dinamo are nevoie de bani mai mult ca oricând, suntem în măsură să-l lansăm.

Față de ideea inițială, care îi viza doar pe primii 5300 de membri DDB, proiectul va suferi o modificare, care sperăm să fie primită cu entuziasm.

ORICARE DINTRE CEI 14.000 de socios și oricare dintre cei care se vor înscrie în perioada următoare, vor putea să aibă numele înscris pe tricou.

Este vorba de un tricou original de joc, care va face parte din echipamentul oficial al echipei pentru ediția 2021 – 2022.
Scopul principal este să adunăm banii necesari pentru licență. Tot ce vom face prin acest proiect va fi subordonat acestui scop.

Începând cu alegerea numelor, stabilirea costului și timpul limită pentru comenzi.

Vor fi înscrise pe tricou numele celor care vor face o donație de 490 lei prin platforma DDB.

Vom evita astfel înscrierea numelor celor care nu doresc să-și comande tricoul. În același timp vom ști câte tricouri va trebui să comandăm.

De asemenea, cei care vor intra în www.programddb.ro în următoarea perioadă vor putea comanda și tricoul inscripționat.

Tricoul acesta trebuie să vă facă să vă simțiți mândri.

Dar ATENȚIE, motivul pentru care FIECARE DINTRE NOI trebuie să-și comande acest tricou, nu trebuie să fie MÂNDRIA, ci spiritul de SACRIFICIU PENTRU A SALVA DINAMO!

Într-o zi, noi cei care am văzut-o pe Dinamo CAMPIOANĂ în urmă cu 14 ani, le vom arăta fiilor și nepoților noștri acest tricou și le vom povesti cum am salvat Dinamo, pentru ca și ei să poată vedea Dinamo strălucind”, a scris Peluza Cătălin Hîldan, pe Facebook.

Fanii se revoltă: „De unde încă 100 de euro, fraților?”

În secțiune de comentarii, o parte dintre suporteri nu sunt de acord cu inițiativa celor din Program DDB și susțin că toți cei 14.000 de fani care au donat pentru clubul din „Ștefan cel Mare” ar trebui să aibă numele scris pe tricoul lui Dinamo. Printre membrii cotizanți se află chiar și un nepot al lui Mihai Stoica.

Dinamo are nevoie de 600.000 de euro pentru a obține licența pentru UEFA până la finalul lunii martie.

Mai mult, suporterii se simt trădați și pentru că, în trecut, numele celor care au donat în programul DDB nu a mai fost trecut pe tricouri, așa cum li s-a promis. Conducerea programului DDB solicită acum alți bani pentru ca pe echipamentul de joc să se regăsească incripțiile celor ce au cotizat.

„Păi am vreo două carduri personale, plus încă două de valori mai mari, făcut cu niște prieteni. De unde încă 100 de euro, fraților? Normal era ca toți cei 14.000 să avem automat numele pe tricou. Unii mai avem și copii de crescut, rate la bănci și poate și posibilități financiare mai reduse decât alții”, a fost comentariul lui Cristi Zaharia.

„490 lei este destul de mult pentru oamenii care au tot cumpărat bilete și au prelungit abonamente”, este și comentariul lui Constantin Constantin.

„E cam trasă de păr situația asta. Ar trebui în primul rând să vă țineți de cuvânt cu înscrierea numelor celor 5000 de membri și apoi să lansați o altă campanie. Și atunci era important să luăm licența, la fel ca și acum”, este opinia unui alt fan dinamovist.

Publicat: 19 02. 2021, 23:38
Actualizat: 20 02. 2021, 01:38