Dinamo București a semnat cu o firmă celebră din Madrid. E gata să intre într-o nouă eră

Dinamo București a dat o nouă lovitură pe plan de sponsorizări, chiar la mijlocul sezonului de SuperLiga. „Câinii” au semnat un nou parteneriat, cu o firmă celebra spaniolă cu activitate în domeniul sportiv, deja cunoscută pe plan internațional.

Printr-o postare de rețelele de socializare, Dinamo București a anunțat un nou parteneriat, care pare binevenit pentru trupa lui Kopic. Conducerea clubului din „Ștefan cel Mare” a semnat cu compania Driblab.

Dinamo București are un nou partener

Zeljko Kopic are motive de bucurie, după ce conducerea clubului a semnat un parteneriat care-l va ajuta în analiza jocurilor echipei. Antrenorul va beneficia de analize de înaltă calitate ale statisticilor fotbaliștilor săi.

Dinamo București, care și-a mărit acționariatul, a realizat un parteneriat cu compania spaniolă Driblab, care se ocupă cu analiza datelor în timp real ale meciurilor de fotbal. Compania spaniolă a fost fondată în anul 2017 și lucrează deja cu peste 50 de cluburi din 20 de țări.

„Fondat în 2017, în Madrid și lucrând cu peste 50 de cluburi din 20 de țări diferite, suntem încântați să anunțăm că @driblab_sports, unul dintre cei mai importanți jucătorii de pe piața analizei de date din fotbal, este acum partenerul oficial al clubului nostru”, scrie Dinamo pe pagina de Instagram.

Departamentul de scouting, încântat de noul parteneriat

Departamentul de scouting, prin vocea lui Cosmin Mihălescu, șeful acestui sector al clubului, s-a anunțat mulțumit de noul parteneriat, dorind noi transferuri pentru mercato din iarnă. El a spus că toate aceste date vor fi utile pentru a crește calitatea analizei, și, implicit, a jocului.

„Începând cu acest sezon, Dinamo își îndreaptă atenția spre statistici: identificarea datelor relevante, analizarea lor și utilizarea lor în luarea deciziilor.

Departamentele de Scouting, Data Analysis și Performance Analysis vor completa aceste date cu ajutorul partenerului Driblab în vederea optimizării metodelor de lucru și pentru a lua deciziile potrivite pentru a ne atinge obiectivele”, a spus Cosmin Mihalescu, privind noul parteneriat.

Ce au spus reprezentanții Driblab

Reprezentanții Driblab au oferit și ei o declarație, prin vocea lui Antonio Floro, directorul de vânzări al companiei. Spaniolul consideră că Dinamo București este un câștig pentru companie, prin prestigiul local și european al clubului.

„Este o satisfacție enormă să ai încrederea cluburilor prestigioase locale și europene precum Dinamo București.

Suntem încântați să ajutăm clubul în căutarea sa de noi talente și în materie de analiză a jocului prin serviciile noastre de consultanță”, a declarat Antonio Floro, director de vânzări al Driblab.

Publicat: 06 12. 2024, 17:41