Cum a ajuns Gică Hagi la un acord cu colosul din China, care are cifră de afaceri de aproape 2.000.000.000 de dolari: „Proces amplu, proiect complex”
Gică Hagi a dat lovitura și a bătut palma cu un gigant din China a cărui cifră de afaceri e de aproape 2.000.000.000 de dolari.
Fostul mare internațional dorește să își ducă proiectul de la Constanța la un alt nivel, astfel că a adus la Farul un sponsor de top. Este vorba de gigantul chinez Minoso, un retailer cu peste 7.000 de magazine active în 100 de țări.
Gică Hagi a convins un gigant chinez să investească în fotbal: „Ne-a folosit bogata experiență în avocatura de business”
Pe plan sportiv, Farul nu are un sezon grozav și este în luptă directă pentru evitarea retrogradării, dar la nivel de marketing și financiar lucrurile stau bine pentru formația de la malul mării. Echipa lui Gică Hagi a încheiat anul trecut cu un bilanț pozitiv, iar acum a dat o lovitură de imagine impresionantă prin contractul încheiat cu cei de la Minoso.
Avocatul Doru Toma a intermediat afacerea dintre cele două părți și a vorbit deschis despre cum a reușit Gică Hagi să convingă un important brand de pe piața chinezească să sponsorizeze o echipă din Superliga.
„Negocierea a fost un proces destul de amplu, dar foarte interesant. Un proiect complex, în care în primul rând, a fost important să înțelegem ce își dorește Miniso, un brand chinez cu o expansiune internațională impresionantă, și cum se aliniază cu valorile Academiei Gheorghe Hagi și ale clubului Farul Constanța.
Ne-a folosit foarte mult bogata noastră experiență în avocatura de business, în mod special relațiile pe care le avem cu investitorii chinezi și companiile chineze care investesc în România, coroborată cu practica pe care am dezvoltat-o în domeniul sportului, în susținerea activității entităților sportive românești. Acest fapt a ajutat la găsirea celor mai bune soluții pentru realizarea acestui parteneriat.
Pentru Miniso, la nivel internațional, primele parteneriate în domeniul sportului au fost realizate în România. Acesta este un semnal bun că sportul românesc are potențial de atragere a unor parteneri puternici, dar și faptul că aceștia caută proiecte serioase în care să se implice”, a declarat avocatul Doru Toma, potrivit Eurosport.
Numele lui Gheorghe Hagi a contat enorm în încheierea parteneriatului: „Reprezintă un brand”
„Numele lui Gheorghe Hagi este sinonim cu excelența în fotbalul românesc și internațional. Jucător la Real Madrid și FC Barcelona în anii 90, Hagi a marcat fundamental fotbalul din Turcia, in anii în care a jucat pentru Galatasaray. În plus, performanțele obținute cu Steaua București și echipa națională a României l-au transformat pe Hagi într-o importantă figură a fotbalului mondial, cu recunoaștere pe toate continentele.
Numele lui Gheorghe Hagi a reprezentat un factor important în atragerea interesului din partea Miniso. Hagi reprezintă un brand în sine, iar asocierea sa cu Academia care îi poartă numele și Farul Constanța a adus o valoare semnificativă negocierilor. Reputația sa a contribuit la crearea unei imagini solide și de încredere în fața partenerilor de la Miniso, care, însă, au apreciat nu doar performanțele sale pe teren, ci mai ales impactul pe care acesta îl are asupra dezvoltării tinerelor talente”, a mai precizat avocatul.
„Credem în educație și un stil de viață sănătos, iar prin această colaborare ne propunem să sprijinim tinerele talente și să promovăm sportul. Pentru noi nu este doar o sponsorizare, ci o investiție în viitorul sportivilor. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună pentru a face cu adevărat diferența.Sunt născut în 1988 și știu că, la începutul anilor ’90, domnul Hagi juca la Real Madrid. Nu l-am văzut niciodată pe viu ca jucător, dar am urmărit multe imagini pe YouTube și alte canale și îl pot numi GOAT de România”, a declarat Liang Tailong, CEO al firmei asiatice.