Tricolorii și-au „forfecat” echipamentul! Vezi aici de ce!

Fotbaliștii români nu duc lipsă de idei. Deranjați de lungimea
șorturilor de antrenament, jucătorii din naționala mare nu s-au
sfiit să pună mâna pe foarfecă și să-și ajusteze pantalonii.
Echipamentul este pus la dispoziție de sponsorul oficial al FRF,
Adidas.
Elevii lui Răzvan Lucescu au prezentat, la ultimele antrenamente
dinaintea „dublei” cu Albania și Belarus, o viziune proprie asupra
modei la naționala de fotbal. Tricolorii au intrat pe teren într-o
variantă eterogenă în ceea ce privește șorturile pe care le au în
dotare: cu două-trei excepții, niciunul dintre jucători nu avea
aceeași lungime la pantalonul de antrenament. „Ne-am făcut
croitori! Am pus mâna pe foarfecă și am tăiat șorturile pe care
le-am primit. Ne deranjau la alergare și atunci când trăgeam la
poartă”, au explicat câțiva jucători. Cei care nu au avut nevoie de
ajustări sunt fotbaliști mai înalți, precum Tamaș sau Daniel
Niculae. La polul opus se află Torje, Roman, Lazăr, Florescu, Rădoi
și Cociș.

Cele
vechi erau mai bune

Cum niciunul dintre jucători nu este un specialist în materie și
nici nu a existat un interes prea mare pentru aspectul general, a
ieșit o lucrare care a stârnit zâmbete. „Marica este campion, la el
modelul este unul în valuri”, a comentat un personaj din anturajul
naționalei. Dincolo de glumă, jucătorii nu sunt foarte mulțumiți de
noul echipament. „Mai bune erau șorturile vechi. Acelea erau
deasupra genunchiului, cele noi sunt cu cel puțin 10-15 centimetri
mai lungi”, spun jucătorii. Adidas a furnizat naționalei piese din
ultima colecție, cele care se găsesc și în magazinele de
reprezentare, însă acestea nu sunt întotdeauna perfecte pentru un
jucător profesionist.

Un
parteneriat de 27 de ani

Adidas îmbracă echipa de fotbal a României de aproape 27 de ani,
contractul cu FRF expirând în 2014. Contractul a fost întotdeauna
bine văzut de ambele părți. Tricolorii aveau la dispoziție
echipament de cea mai bună calitate, în ton cu ultima modă, iar
Adidas beneficia de expunere, mai ales că au existat destule ediții
de Cupe Mondiale sau Campionate Europene cu România la start. De
pildă, la ultima prezență a tricolorilor la un turneu final, Euro
2008, Adidas a vândut în câteva luni zeci de mii de tricouri ale
naționalei, mai mult decât au fost comercializate în 2006 și 2007
la un loc.

Publicat: 02 09. 2010, 01:42
Actualizat: 02 09. 2010, 01:43