Sandu se laudă cu nimic!** Magazinul online al FRF e unul dintre cele mai sărace din Europa

Într-una dintre puținele intervenții recente la posturile de sport, Mircea Sandu s-a lăudat cu înființarea magazinului online al FRF, a Fan Clubului naționalei și cu aducerea Uruguayului pe Național Arena. Având în vedere că primele două – magazinul online și Fan Clubul – funcționează de ani buni în majoritatea țărilor europene, Mircea Sandu se mândrește, practic, cu faptul că a reușit, abia la finalul lui 2011, să aducă FRF în rândul lumii.

Magazinul online al FRF, cel prin intermediul căruia federalii vor să fie mai aproape de fani, poate fi considerat unul dintre cele mai sărace din Europa. Pe lângă faptul evident că a fost lansat la mult timp după cele similare ale federațiilor importante, acesta conține acum doar 16 produse! Miercuri avea doar 15, dar federalii au adăugat ieri și eșarfele cu însemnele FRF. Comparativ, e-magazinele naționalelor Angliei și Franței conțin peste 100 de articole dedicate tuturor fanilor, nu doar celor din țările respective. Iar gama produselor este una imensă, de la banalele steaguri la suzete sau draperii!

FRF are trei modele de căciuli: roșie, galbenă și albastră, un model de tricou replică, niște pantaloni și un trening, plus o minge replică Euro 2012, pe care stă scris NOU! Un alt lucru care deosebește Federația noastră de celelalte foruri fotbalistice din Europa este faptul că nu are încă un magazin fizic la Național Arena. Există într-adevăr la nivel de plan în FRF, dar lansarea e preconizată abia în 2013!

Fan Clubul fără facilități
Puțin peste o mie de români s-au înscris în Fan Clubul echipei naționale în cele aproape opt luni de la lansarea acestuia. Entuziasmul de început al federalilor a ținut însă puțin, iar acum, la peste jumătate de an de la începutul proiectului, pe site-ul oficial, la secțiunea în care sunt prezentate beneficiile membrilor, apar informații despre facilitățile oferite la România – Franța. „20 la sută discount pentru biletele la meciul România – Franța, din 6 septembrie 2011 (în limita a trei bilete achiziționate)” sau „Suporterii care se înscriu în Fan Club până pe 29 iulie vor participa la o tragere la sorți prin care se vor acorda 100 de bilete gratuite la Peluza 1 pentru România – Franța”.

În plus, înaintea partidei România – Uruguay, pe site-ul Fan Clubului au apărut informații despre biletele destinate membrilor doar după ce aceștia au sesizat FRF. Majoritatea fanilor s-au înscris la început, când beneficiile au fost ok, dar apoi a devenit o simplă obligație față de UEFA bifată.

Dai bani și aduci echipe tari!
Un alt lucru cu care se mândrea recent Mircea Sandu este aducerea Uruguayului la București, deși contractul cu sud-americanii a fost încheiat de Ionuț Lupescu, pe vremea când acesta era încă în structurile federale. Realizarea FRF nu este însă atât de spectaculoasă, întrucât, pentru marile echipe, aceste partide amicale sunt o sursă de venit. În anul recent încheiat, Argentina a jucat contra Indiei, la scurt timp după țeapa dată FRF, Spania s-a deplasat în Costa Rica, iar Brazilia a jucat în Egipt și Gabon. Toate aceste meciuri pentru bani!

„Dacă ai bani, poți aduce pe orcine să joace la tine în țară! Brazilia, de exemplu, cere pentru un amical în Europa între 500.000 și un milion de euro. Pentru Africa, prețurile sunt mai mari. De la Gabon au luat o grămadă de bani, de exemplu”, a explicat pentru ProSport un agent de meciuri.

7 ani au trecut de la lansarea Fan Clubului naționalei Cehiei, o națională nu cu mult peste cea a României

230 de mii de euro a plătit FRF pentru a-i aduce pe Forlan și Cavani să joace pe Național Arena

Am adus Uruguay în România, locul patru în lume, am făcut și un fan club al echipei naționale! Dar lucrurile astea nu sunt menționate, în față scoateți doar scandalurile
Mircea Sandu, președinte FRF

Publicat: 09 03. 2012, 09:24
Actualizat: 09 03. 2012, 09:25