În roșu la Mondiale

„Fii în galben!” era sloganul cu care suflarea tricoloră se mobiliza înaintea marilor meciuri.

Strategia de marketing care învăluise în ultimii ani prima reprezentativă avea drept nucleu galbenul făcut celebru de Hagi în America, iar toate materialele promoționale se învârteau în jurul acestei culori. Lucrurile se schimbă însă odată cu înțelegerea parafată aseară între Ursus și FRF, iar macazul se va schimba. „România a jucat în decursul anilor și în bleu, și în galben, dar și în roșu. Dacă de acum încolo ne vom îmbrăca din nou în roșu, va fi doar decizia jucătorilor”, a spus la conferința de presă Ionuț Lupescu.

Directorul general al FRF a povestit și cum a ajuns să atragă alături de echipa națională un brand precum Ursus, dar și cum s-a ajuns la sponsorizarea de 6 milioane de euro în 4 ani. „Ne tatonăm reciproc de aproape doi ani și jumătate, de când am realizat colaborarea Timișoreana – Cupa României. Oricum, este cel mai important proiect al naționalei, cu atât mai mult cu cât vine în plină criză”, a adăugat Lupescu. Când a venit vorba de suma exactă, a intervenit Mircea Sandu, parând în stilul propriu. „Colaborarea aceasta este ca un mariaj, iar într-un mariaj nu se vorbește despre bani”, a spus președintele federației.

 

Publicat: 22 01. 2009, 01:09
Actualizat: 22 01. 2009, 08:25