Antena 1 a dat lovitura cu România – Austria. A zdrobit PRO TV în audiențe

Antena 1 a fost lider detașat de audiență cu meciul România – Austria, surclasând Pro TV, rivalul său numărul 1, la nivelul tuturor categoriilor de public.

Duelul tricolorilor de pe Arena Națională a înregistrat 10.5 puncte de rating și 38.6% cotă de piață, în timp ce postul din Pache Protopopescu a obținut 4.5 puncte de rating cu 16.6% cotă de piață.

Antena 1 și-a pulverizat” rivalii de la PRO TV cu meciul România – Austria

Antena 1 n-a avut rival pe tronsonul orar al partidei România – Austria, scor 1-0, din preliminariile CM 2026. Postul care a transmis duelul tricolorilor și-a distrus rivalii la nivelul tuturor categoriilor de public.

Duelul băieților lui Mircea Lucescu a generat 10.5 puncte de rating și 38.6% cotă de piață, în timp ce postul din Pache Protopopescu a obținut doar 4.5 puncte de rating și 16.6% cotă de piață.

Antena 1 a fost lider pe segmentul urban, pe cel al publicului național, dar și în prime time, cu peste 2,3 milioane de telespectatori în minutul de aur” 22.13.

Difuzat aseară în intervalul 21:47–23:39, meciul România – Austria a condus detașat clasamentul audiențelor, pe toate targeturile. Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse ȋntre 21 și 54 de ani, meciul a înregistrat 10.5 puncte de rating și 38.6% cotă de piață, în timp ce postul de pe locul secund, Pro TV, a obținut 4.5 puncte de rating cu 16.6% cotă de piață.

Și pe segmentul urban, meciul s-a situat pe primul loc, înregistrând 12.2 puncte de rating și 36.9% cotă de piață, în timp ce ocupantul locului 2, Pro TV, a obținut 3.7 puncte de rating și 11.3% cotă de piață. Ierarhia se păstrează și la nivelul publicului naţional, unde Antena 1 a ȋnregistrat 12.3 rating și 36.9% cotă de piaţă, urmat de Pro TV cu 4 rating și 12 cotă de piaţă, public pe care, ȋn minutul de aur, 22:13, confruntarea România – Austria a fost urmărită de peste 2.3 milioane de telespectatori.

Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, în intervalul 19.00-24.00, înregistrând la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 21-54 de ani o audiență medie de 7 puncte de rating și 25.5% cotă de piață, în timp ce Pro TV se situa pe poziția secundă cu 5.8 puncte de rating și 21.3% cotă de piață.

Antena 1 conduce topul audienţelor şi pe Whole Day, la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 21-54 de ani, cu un rating mediu de 2.9 si o cota de piață de 21.3%, surclasând principalul competitor, Pro TV, care înregistra 2.2 puncte de rating şi 16.4% cota de piață”, se arată într-un comunicat emis de Antena 1.

Foto: Alexandra Pandrea ProSport

Aproape 40.000 de fani au văzut pe viu victoria dramatică a tricolorilor

Disputa decisivă România – Austria a avut parte de o audiență excelentă și pe Arena Națională. În repriza secundă a meciului, crainicul a anunțat că au fost prezenți 39.581 de spectatori.

Pe de altă parte, Antena 1 va transmite în țara noastră Campionatul Mondial de anul viitor, în premieră cu 48 de echipe participante și 104 meciuri, competiție care va avea loc în Statele Unite ale Americii, Canada și Mexic.

Publicat: 13 10. 2025, 22:31
Actualizat: 13 10. 2025, 22:37