Adversari în războiul berilor

Liderii naționalei, Chivu și Mutu, se vor duela pe piața publicității.

După ce Cristi Chivu a semnat un contract de imagine individual cu Bergenbier, fostul sponsor al naționalei, acum a venit rândul lui Adrian Mutu să profite de notorietatea sa. Ursus Breweries, care va cheltui aproximativ 6 milioane de euro în următorii patru ani de parteneriat cu Federația Română de Fotbal, îi pregătește un contract separat decarului Fiorentinei. Înțelegerea are șanse mari să fie parafată la începutul primăverii, când producătorul de bere va avea stabilit bugetul pentru anul financiar 2009-2010. Poziția oficială a Ursus Breweries lasă loc de interpretări. „Nu pot să confirm, nici să infirm această informație“, a declarat Harry Ioncică, Senior Brand Manager URSUS Premium. Mutu a încheiat de curând colaborarea cu Pepsi și în acest moment nu are niciun parteneriat cu un producător de bere sau de băuturi răcoritoare.

Continuă rivalitatea

Dacă Ursus și Mutu vor ajunge la un acord, jucătorul Fiorentinei va recupera din diferența de încasări din publicitate față de celălalt lider al naționalei, Cristi Chivu. Rivalitatea mocnită dintre cei doi și existentă încă din vremea junioratului își va mai consuma un episod. Jucătorul lui Inter Milano încasează anual aproximativ 800.000 de euro din contracte de imagine, în timp ce „Briliantul” are în continuare de suferit din acest punct de vedere din cauza scandalului „Cocaina”, din 2004.

 

Publicat: 27 01. 2009, 23:44
Actualizat: 28 01. 2009, 09:48