Lovitură pentru fanii de la FCSB în ziua marilor reduceri! Ce au descoperit atunci când milioane de români fac „afaceri” excelente | SPECIAL

Fumigene si torte in peluza stelista la meciul de fotbal dintre FCSB si Rapid Bucuresti, contand pentru Superliga Superbet, desfasurat pe Arena Nationala din Bucuresti, duminica 6 noiembrie 2022. © FOTO:Razvan Pasarica/SPORT PICTURES
Vezi galeria foto - 4 poze

Fanii celor de la FCSB au primit o lovitură grea de Black Friday, atunci când milioane de români caută reduceri importante.

Produsele promoționale ale vicecampioanei României n-au fost reduse, iar un tricou al roș-albaștrilor costă și azi 360 de lei.

Românii au achiziționat sute de mii de produse încă din primele minute, în poate cea mai așteptată zi a anului.

Lovitură pentru fanii de la FCSB în ziua marilor reduceri din 2022

Fanii de la FCSB au avut parte de o surpriză neplăcută în ziua marilor reduceri, într-un magazin unde se găsesc și produse cu alte echipe din fotbalul românesc.

Un hanorac cu însemnele celor de la FCSB, purtat și de jucători, ajunge la aproape 400 de lei, nefiind redus în această perioadă. Mai exact, acesta costă 390 de lei.

În schimb, produsele rivalei CFR Cluj sunt reduse. De exemplu, un tricou cu mânecă lungă este mai ieftin cu 40% și costă doar 132 de lei.

Ciprian Marica: „Tricoul din România, mai scump decât al Barcelonei!”

Ciprian Marica a fost și el șocat de ceea ce se întâmplă în România, acolo unde un tricou al celor de la FCSB costă nu mai puțin de 360 de lei.

„Am jucat în România la o echipă și am vrut să cumpăr tricou. Era mai scump decât al Barcelonei în magazin, crede-mă! Mai scump decât al Barcelonei și al lui Real Madrid! Să-ți spun de ce. Când se negociază contractul de sponsorizare, preferă să ia bani mai mulți decât să ia echipament. D-aia jucătorii nu își pot schimba tricourile, că săracii au două tricouri. Dacă l-ai schimbat, îl plătești”, spunea Ciprian Marica, fost atacant la FCSB.

„Omul vrea să-şi cumpere un tricou original… costă 150 de euro. Oamenii ne înjurau pe vremuri că de ce tricoul nostru este mai scump decât cel al Barcelonei? Le-am explicat, e logic, pentru că producătorul de echipament face mult mai puţine şi atunci costul e mult mai mare. Adică, în niciun caz nu puneam noi adaos. Noi nu puneam adaos deloc. Românul nu are cultura să meargă pe stadion, românul nu are cultura să meargă în magazin să achiziţioneze… Am gestionat clubul când jucam semifinale de Cupa UEFA. Orice încercam nu erau vânzari care să conteze”, a explicat Mihai Stoica la Orange Sport.

Publicat: 11 11. 2022, 16:52