VREAU SIGLĂ‚ PENTRU ECHIPA MEA | Campania ProSport și-a desemnat câștigătorul: „Mai mult îmi doresc să-și rezolve problemele decât să îmi aleagă emblema”. Cum ar arăta tricourile și autocarul cu sigla aleasă de voi

  • Campania inițiată de ProSport, „Vreau siglă pentru echipa mea”, și-a desemnat câștigătorul. Emblema lui Valentin Corâci, în vârstă de 28 de ani, din Timișoara, a adunat cele mai multe dintre voturile cititorilor, 4.591, și a fost propusă oficialilor din Ghencea. Peste 200 de propuneri au fost primite pe adresa de e-mail siglapentrusteaua@prosport.ro, iar dintre acestea 23 au fost supuse la vot.

Luna decembrie a lui 2014 va rămâne în memoria suporterilor Stelei. Atunci, Înalta Curte de Casație și Justiție decidea să lase echipa cea mai titrată din țară fără siglă, culori și nume. Au urmat negocieri ale oficialilor și un echipament fără emblemă pentru jucători, pentru ca mai apoi să fie înregistrate la OSIM o serie de sigle care fie nu corespundeau din punct de vedere estetic, fie erau acuzate de diverși oficiali ca fiind copii. Așa s-a născut campania ProSport, una care a invitat suporterii din țară și din străinătate să vină cu propunerea lor de siglă pentru echipa care, de-a lungul timpului, a fost constantă în performanțe atât la nivel internațional, cât și național.

Peste 200 de propuneri au fost trimise pe adresa de e-mail siglapentrusteaua@prosport.ro, iar dintre acestea 23 au intrat în concurs. O săptămână mai târziu, campania și-a desemnat câștigătorul. Cu 24,14% din voturile cititorilor, sigla lui Valentin Corâci s-a clasat pe primul loc, fiind aleasă de 4.591 de persoane.

„Nu mă așteptam să câștig, asta este clar”

În vârstă de 28 de ani și de profesie grafician, Valentin Corâci s-a alăturat campaniei după ce a văzut mobilizarea din jurul ei: „Trimiseseră și niște brazilieni o idee de siglă, așa că m-am gândit să încerc și eu, mai ales că meseria mea era potrivită pentru ceea ce se căuta. Nu mă așteptam să câștig, asta este clar”, a declarat câștigătorul campaniei pentru ProSport. Este din Timișoara, dar ține pumnii Stelei atunci când joacă în cupele europene și este de părere că situația în privința siglei se va lămuri în perioada imediat următoare: „Știu cum e ca echipa ta de suflet să piardă totul. Uite Timișoara… Armata nu ar fi trebuie să se implice în toată nebunia asta. Dar cred că o să le dea înapoi sigla, culorile și numele. Așa ar fi normal”.

Întrebat cum s-ar simți dacă oficialii din Ghencea ar utiliza sigla lui pe tricourile jucătorilor, Valentin Corâci a reacționat imediat: „Ar fi ceva super”. Nu s-a promovat pe pagina personală de Facebook în timpul campaniei, convins fiind că sigla lui nu va fi votată. Și-a pus la încercare abilitățile de grafician, iar cititorii i le-au apreciat, numindu-l câștigătorul campaniei.

ProSport a propus oficialilor lui FCSB sigla câștigătoare a timișoreanului (foto jos): „Baftă celor de la Steaua în legătură cu emblema și palmaresul. Cred că mai mult îmi doresc ca ei să-și rezolve problema decât să îmi aleagă emblema, cu toate că asta ar fi o mare realizare pentru mine”, a completat Valentin Corâci.


Sigla lui Valentin Corâci a strâns cele mai multe voturi în campania ProSport „Vreau siglă pentru echipa mea”. Sursă foto: arhivă personală


ProSport a trimis oficialilor Stelei propunerea pentru siglă a câștigătorului campaniei „Vreau siglă pentru echipa mea”
la încheierea ei

Viorel Gheorghiu și Cosmin Barbu au completat podiumul campaniei

Varianta 22 a fost, multe zile la rând, în preferințele cititorilor, dar a căzut pe locul al treilea. Sigla lui Cosmin Barbu a obținut 3.247 de voturi, fiind aproape de cea de pe locul secund, cu 3.264 de voturi, a lui Viorel Gheorghiu.

Cu peste 20.000 de voturi, campania ProSport a reușit să-și atingă scopul, mai ales într-o perioadă în care suporterii au decis să nu mai participe la meciuri, jucătorii lui Gâlcă nu au o emblemă pe echipamentele de joc, iar returul de campionat, programat să înceapă pe 21 februarie, bate la ușă pentru oficiali.

Locul 2 în campania „Vreau siglă pentru echipa mea” – Cosmin Barbu

Locul 3 în campania „Vreau siglă pentru echipa mea”Viorel Gheorghiu

Peste 20.000 de voturi au primit cele 23 de variante de siglă ale cititorilor ProSport. Varianta câștigătoare a fost singura care a depășit procentul de 20%

ProSport a realizat un exercițiu de imaginație și a personalizat echipamentul, autocarul și site-ul oficial al campioanei cu sigla câștigătoare a lui Valentin Corâci:

Publicat: 30 01. 2015, 13:31
Actualizat: 30 01. 2015, 15:07