Promoția a umplut peluza

8.000 de fani au venit aseară la meciul cu Petrolul, jumătate dintre ei fiind în peluza galeriei

Pentru că i-au avut mereu pe fani alături, șefii Universității Cluj au decis să le răsplătească încrederea. Pentru meciul de aseară au decis ca prețul unui bilet la peluză să fie de numai 2 lei, de 10 ori mai ieftin decât la tribune. Ieri, în jurul amiezii, s-au epuizat toate cele 4.000 de tichete scoase la vânzare în peluză. În total, 8.000 de clujeni au asistat la partida de aseară, o asistență bună, așa cum au spus șefii Universității.

Petrolul- U Cluj fără Romprest

Pentru prima oară în ultimii ani, pe tricourile celor două echipe nu a mai apărut sponsorul Romprest. Brandul firmei de salubritate care-i aparține lui Florian Walter a fost imprimat până în această vară pe echipamentul „găzarilor”. Cum omul de afaceri s-a retras de la Petrolul, „lupii” au rămas cu  „pieptul gol”. Interesant este că, din iunie, Walter a fost nevoit să se întoarcă la „U”, însă doar în acte, conform unei clauze pe care a avut-o în contractul de cedare a acțiunilor către Ioan Mărginean. Ultimul ar fi trebuit ca într-un an să vândă acțiunile, însă nu a reușit, iar Walter a redevenit patronul „șepcilor roșii”. Totuși, sponsorul Romprest nu s-a mai întors la Cluj, semn că fostul acționar al lui Dinamo nu are de gând să mai bage vreun ban la Universitatea.

10 lei a costat în medie un bilet la peluză la celelalte partide din Liga I din prima etapă

Publicat: 22 07. 2013, 08:57
Actualizat: 22 07. 2013, 08:58