Gordan Bunoza, ultimul transfer al „câinilor”: „Dinamo e un brand precum Coca Cola și McDonald’s”

Fundașul bosniac Gordan Bunoza a declarat, joi, că Dinamo, echipă care l-a transferat în această iarnă, este un brand la fel de puternic precum Coca Cola sau McDonald’s în România.

„Mă simt foarte bine. Am venit la unul dintre cele mai mari cluburi din România. Așa cum Coca Cola și McDonald’s sunt branduri în România, așa e și Dinamo. Am venit să joc cel mai bun fotbal al meu, să ajut clubul să aibă succes. Am auzit că are ceva probleme cu insolvența, dar pentru noi cel mai important e să jucăm bine, să câștigăm meciurile, să câștigăm derbiurile și să fim pe o poziție cât mai bună în clasament”, a spus Bunoza.

Gordan Bunoza a afirmat că și-ar dori să confirme la Dinamo, iar în sezonul viitor să reușească o calificare în Liga Europa alături de gruparea bucureșteană. „E foarte greu de spus că o să prindem pe Steaua, pentru că sunt vreo 20 de puncte, dar vreau să joc cu Dinamo în Liga Europa, dacă e posibil. Eu sunt împrumutat doar trei luni, dar nu se știe ce se va întâmpla pe viitor dacă voi juca bine. Sunt pregătit să joc. Am avut ghinion în Italia cu accidentările, dar acum mi-am revenit și de trei săptămâni mă pregătesc normal”, a completat Bunoza.

Dinamo a prezentat joi, în cadrul unui eveniment care a avut loc la magazinul sponsorului echipei, Domo, din Băneasa Shopping City, cele zece achiziții făcute în această iarnă: Hatem Abd Elhamed, Marius Niculae, Gheorghe Grozav, Nicolae Grigore, Marian Cristescu, Kristijan Naumovski, Sergio Rodrigues Da Silva, Ricardo Machado, Fabrice Farnolle și Gordan Bunoza.

Mediafax

Publicat: 19 02. 2015, 18:34
Actualizat: 19 02. 2015, 18:35