FCSB rupe topurile de audiență în România! Ce performanță a reușit meciul cu FC U, în care echipa lui Gigi Becali nu a reușit să se apropie de campioana CFR Cluj

Andre P. Benjamin Van Durmen si Octavian George Popescu in meciul de fotbal dintre FCSB si FC U Craiova, contand pentru Liga 1 Casa Pariurilor, desfasurat pe Arena Nationala din Bucuresti, duminica 6 februarie 2022. © FOTO:Razvan Pasarica/SPORT PICTURES
Vezi galeria foto - 4 poze

Întâlnirea dintre FCSB și FC U Craiova a fost depășita, ca audiență în mediul urban, doar de către show-ul Survivor, găzduit de Pro TV.

FCSB și FC U Craiova au încheiat la egalitate în etapa cu numărul 24 a Ligii 1, 2-2, după ce Claudiu Keșeru a reușit să smulgă un punct pentru vicecampioană abia în prelungiri. Întâlnirea dintre formațiile lui Gigi Becali și Adrian Mititelu a atras mulți privitori în fața televizoarelor, postul Digi Sport reușind să depășească în acest clasament canale generaliste ca Antena 1 sau Kanal D.

Nu mai puțin de 694.000 de suporteri au urmărit, la nivel național, înfruntarea dintre FCSB și FC U Craiova pe postul Digi Sport.

Meciul dintre FCSB și FC U Craiova a rupt audiențele

FCSB și FC U Craiova s-au întâlnit în unul dintre meciurile, cel puțin aparent, dezechilibrate ale etapei cu numărul 24. Cu toate acestea, telespectatorii s-au înghesuit în fața micilor ecrane pentru a-i vedea la luptă pe elevii lui Toni Petrea și Nicolo Napoli.

La nivel național, postul Digi Sport a fost al patrulea în clasamentul național pe intervalul orar 20:00 – 22:00, cu 694.000 de telespectatori, conform PaginaDeMedia. Acesta s-a clasat pe treapta a patra a ierarhiei audiențelor, după liderul Pro TV (Survivor – 1.941.000 de telespectatori), Kanal D (Roata Norocului – 1.109.000) și Antena 1 (Chefi la cuțite – 744.000).

La nivel urban, meciul din Liga 1 a avut chiar mai mult succes, postul Digi Sport reușind să fie al doilea cel mai vizionat post TV în intervalul orar 20:00 – 22:00, tot după Pro TV, cu un total de 399.000 de persoane care au urmărit înfruntarea dintre FCSB și FC U Craiova.

Calculele la nivel urban pentru segmentul de piață 21-54 de ani le-au adus o scădere celor de la Digi Sport, care au fost doar pe locul 3 în topul preferințelor românilor, după Pro TV și Antena 1.

Publicat: 08 02. 2022, 09:57