Derby-ul marketingului, câștigat de Steaua!** „Roș-albaștrii” vând de cinci ori mai multe tricouri decât Dinamo

Departamentul de marketing al echipei din Ghencea e nevoit să
găsească soluții tot mai ingenioase pentru a face față crizei. Asta
pentru că până și vânzările produselor promoționale ale celei mai
iubite echipe de fotbal din România au de suferit din cauza
crizei.

Surse din anturajul Stelei ne-au dezvăluit că roș-albaștrii
intenționează ca, pe viitor, să-și vândă produsele într-un loc unde
chiria este mai ieftină față de cea din magazinul Unirii. Cum s-a
ajuns la o asemenea intenție? Foarte simplu! După un calcul simplu,
oficialii Stelei și-au dat seama că profitul din vânzarea
produselor care poartă însemnele clubului este mai mic de la an la
an. Așa că, din cauza chiriei prea mari, șefii s-au gândit să mute
magazinul la Afi Cotroceni, mai ales că în zonă sunt și foarte
mulți suporteri steliști. Trebuie însă menționat faptul că la
această scădere au contribuit și rezultatele proaste obținute de
jucătorii roș-albaștri în ultimii doi ani.

5-1
față de Dinamo

ProSport a aflat care au fost profiturile Stelei în anii trecuți,
fapt care i-a determinat pe steliști să-și schimbe strategia. În
sezonul 2008-2009, oficialii echipei din Ghencea au avut cel mai
mare profit, în jur de 10.000 de tricouri vândute, cu un câștig cu
peste 35% mai mare față de anul 2007. În sezonul 2009-2010, din
cauza crizei, s-au vândut aproximativ 6.500 de tricouri, cu un
câștig cu 30% mai mic față de anul anterior. „Probleme sunt peste
tot. Oricum, Steaua stă mult mai bine la marketing decât Dinamo. Ca
să înțelegeți mai bine, la cinci tricouri vândute de noi, rivalii
noștri vând doar unul”, a declarat o sursă din anturajul
oficialilor steliști.

Publicat: 12 02. 2011, 09:15
Actualizat: 12 02. 2011, 09:19