Craioveanu regretă plecarea lui Brandan și spune că CSU are nevoie de întăriri: „Vreau să aduc la Craiova jucători de la Vilarreal”. Cum arată noile echipamente ale oltenilor

Directorul de imagine al CS Universitatea Craiova, Gică Craioveanu, atrage atenția înaintea startului campionatului că echipa mai are nevoie de întăriri, în special de un mijlocaș de creație și de un atacant de careu.

Craioveanu a dezvăluit că aceleași posturi au fost indicate și de stafful tehnic, chiar dacă Săndoi și Cârțu nu au recunoscut acest lucru. „Grande” regretă plecarea lui Brandan, un jucător cu calitate și cu personalitate, în locul său nefiind adus un alt jucător de același calibru. „Un singur transfer în vara aceasta este puțin, Universitatea are nevoie neapărat de un jucător care să facă diferența la mijloc și de un atacant puternic. Și eu și Sorin și Emil vrem astfel de jucători și cred că și clubul este de acord. Îmi place Bawab, dar eu îl văd al doilea vârf, el trebuie să aibă adversarul în față, nu știe să joace vârf împins. Avem nevoie de un killer, un atacant de careu. Era foarte bun Florin Andone, dar e scump. El are trei-patru oferte din Anglia, dar și de la Malaga, dar și Malaga are probleme cu banii de transferuri, ca și Universitatea. E mult 4 milioane de euro pentru un jucător care a debutat anul trecut în Primera Division. Andone putea ajunge la Craiova acum doi ani, când l-a vrut Ovidiu Stângă, el știindu-l de la naționala de juniori. Îmi pare rău că a plecat Brandan, era un lider în vestiar, pe gazon și un idol pentru public, a dat totul pentru Universitatea. L-am rugat pe președintele lui Vilarreal să colaborăm, să ne lase jucătorii care nu prind lotul acolo să vină la Craiova, dar este diferență mare la salarii” a spus Craioveanu.

Cât despre debutul în Liga 1, cu FC Botoșani, de duminică, de la ora 18:30, fostul golgheter al Științei a precizat: „Cred că Botoșaniul resimte încă euforia după calificare, cât și drumul destul de lung. Craiova va fi ultramotivată să debuteze cu dreptul și are și publicul alături. Nu trebuie să ne fie frică de Botoșani, cu tot respectul pentru această echipă, foarte bună de altfel”.

Buget de 5 milioane de euro

Managerul general al CSU, Felix Grigore, a anunțat că bugetul clubului pentru următorul sezon va fi de 5 milioane de euro, obiectivul fiind locurile 1-4. Cârțu și Săndoi și-au asumat obiectivul impus de club, chiar și în condițiile în care nu a fost adus decât fundașul Popov și a plecat chiar liderul echipei, Pablo Brandan, în timp ce Madson absentează în primele etape, fiind operat de menisc. „Aspirațiile sunt anul acesta mai mari decât în sezonul trecut. Obiectivul este intrarea în play-off, de pe o poziție care să ne permită calificarea în cupele europene. Pe Brandan l-am solicitat în mod expres și ni s-a promis că va rămâne la echipă, dar îmi scapă ce s-a întâmplat între timp. Pentru noi a fost un lider în vestiar și pe teren. Madson lipsește și el în acest debut de campionat, dar avem jucători care trebuie să-I suplinească pe cei doi. Curelea și Ferfelea și-au reconsiderat poziția față de club, dar se resimte pauza pe care au făcut-o în pregătire și nu sunt 100 la sută pregătiți pentru startul campionatului” a declarat Sorin Cârțu.


Sloganul „Renaștem împreună”, folosit până acum de CSU Craiova, a fost schimbat din acest campionat cu „Echipa ta – Campioana Unei Mari Iubiri”

Una dintre probleme echipei în această perioadă este găsirea unui teren de antrenament, în condițiile în care cele de la complexul sportiv „Ion Oblemenco” au fost demolate, iar gazonul de pe „Extensiv” este menajat. Alb-albaștrii se pregătesc pe teren sintetic, la Mischii, o comună din apropierea Craiovei.

Cu „leul” acasă, cu „dungile” în deplasare

Înaintea startului noului campionat, CS Universitatea și-a prezentat și noile variante de echipament: cel principal este în dungi alb-albastre, apoi sunt variantele: alb complet, albastru complet și, ca noutate, negru complet. Față de sezonul trecut s-a renunțat la tricourile verzi și galben-negre, iar numele jucătorilor va fi scris deasupra numărului.


CSU Craiova a păstrat pe echipament emblema cu leul

În privința siglei, clubul își menține strategia din finalul sezonului trecut, echipa evoluând cu stema originală cu leul la meciurile de acasă, și cu cea în dungi la jocurile din deplasare. Sloganul „Renaștem împreună”, folosit până acum de CS Universitatea, a fost schimbat din acest campionat cu „Echipa ta – Campioana Unei Mari Iubiri”.

De asemenea, clubul a anunțat că s-a lansat aplicația oficială pentru mobil „Universitatea Craiova”, care se întâlnește deja pe android și care conține toate informațiile despre echipă.

În același timp, CS Universitatea Craiova a oficializat contractul cu firma Eventim, care se va ocupa de comercializarea biletelor la meciurile de pe teren propriu ale alb-albaștrilor, acestea urmând a se găsi la toate magazinele Domo, Germanos, Vodafone, Orange, Cărturești, Carrefour, Humanitas și OMV.  Pe lângă acestea, biletele pentru jocul cu FC Botoșani se pot cumpăra de la magazinul clubului, de lângă English Park, dar și de la casele de bilete de la arena „Extensiv”. Prețurile: 5 lei la peluză, 10 lei la tribuna a II-a, 15 lei la tribuna I și 25 de lei la tribuna 0.

Publicat: 11 07. 2015, 10:19
Actualizat: 11 07. 2015, 10:20