Centrul de casare Dinamo

Programul „Limuzină contra rablă“ a fost transpus și în „Ștefan cel Mare”. Dacă la centrele REMAT ți se oferea o anumită sumă de bani pentru a ceda vechea mașină, pe www.dinamo-online.ro fanii „câinilor” au făcut o paralelă amuzantă între jucători și automobile:

Cătălin Munteanu – „Model 1979 – motor în doi timpi, din care unul mort, iar celălalt nu mai funcționează. Caroserie bunicică, culoare inițială roșu-albastru, revopsită în 2006 în alb-roșu”.

Gabriel Boștină – „Model 1977 – stare avansată de degradare, suspensii rupte, direcție instabilă, tobă de eșapament lipsă (nici n-are nevoie, pentru că motorul nu mai funcționează)”.

George Blay – „Model 1980 – funcționează bine, dar calitatea proastă se datorează constructorului: n-are servo, motor non-euro, nu are dotări. Culoare… nu ne pronunțăm pentru a nu fi acuzați de rasism”.

Adrian Cristea
– „De luxe edition – model pretențios, consumă mult, poate oferi satisfacție maximă pe anumite porțiuni de drum, dar numai dacă are chef”.

Gabriel Torje -  „GTA – model 1989, stare excelentă, motor încă în rodaj, ABS, ESP, jante de aliaj, faruri xenon, geamuri electrice, superdotat, cruise-control etc însă se pare că are o problemă la computerul de bord”.

Publicat: 14 04. 2008, 21:15