Gică Popescu a dezvăluit care e stadiul lucrărilor stadioanelor ce vor găzdui EURO 2020! Vestea proastă pentru fanii dinamoviști: „Mi se pare o tâmpenie…”

Gică Popescu, fostul mare internațional ce acum e implicat direct în organizarea EURO 2020, a explicat cum decurg lucrările la stadioanele din București ce vor găzdui partide din cadrul turneului final.

„Pentru stadionul Giulești, Ministerul Transporturilor a găsit suma de două milioane de euro necesară…Când s-a făcut studiul de prefazibilitate, acum doi ani, erau alte prețuri, iar inflația a crescut. Stadionul va avea 14-15.000 de locuri. Nu este spațiu de mai mult. Stadionul nu va mai avea forma actuală, există o întârziere față de celelalte, dar va semăna cu arena de la Ploiești.

Stadionul Dinamo nu va fi gata la timp pentru EURO 2020. Planul de Urbanism Zonal a trebuit refăcut, Ministerul de Interne a început de la zero. Va fi amplasat pe locul velodromului. Sigur va fi acolo. Mi se pare o tâmpenie că nu e pe locul celui actual. Ai cel mai frumos parc sportiv, în centrul orașului, și poți face un superstadion, dar nu se poate din cauza unui contract. Nici nu știu cum se va face accesul la noul stadion. Rămâne de văzut.

La stadionul Ghencea ar trebui ca într-o lună să înceapă construcția. Proiectarea a început deja. E cel mai avansat, dar și cel mai complicat. La stadionul din Ghencea, în caietul de sarcini, li s-a cerut firmelor să prezinte un număr important de contracte de muncă.

La Arcul de Triumf, când a început demolarea, s-a găsit o conductă care trebuie deviată. Va avea 9.500 de locuri cred. Nu e așa complicat ca la Ghencea și Giulești. E nevoie de peste 2 milioane de ore de muncă pentru ca în martie 2020 să fie toate gata. Nu știu dacă vor fi trei schimburi, dar două vor fi sigur”, a  declarat Popescu, la Digi Sport.

Autoritățile sunt obligate să dezvolte infrastructura Bucureștiului, iar Gică Popescu a oferit detalii: „Cred că acest obiectiv, reabilitarea căii ferate, va fi gata, plus gara unde este acum parcarea de la Sosiri. Va fi legătura între Gara de Nord și Otopeni. Parcarea va fi sub, sunt două niveluri acum. E foarte important că s-a obținut certificatul de urbanism. Cei de la Ministerul Transporturilor spun că sunt cu o lună înainte față de graficul inițial. Este un obiectiv important realizarea de cale ferată Otopeni – Gara de Nord”.

Publicat: 18 09. 2018, 17:51
Actualizat: 18 09. 2018, 18:29