EXCLUSIV | Burleanu, „Cănuță om-sucit”. În urmă cu 4 ani, șeful FRF îi trimitea lui Cristi Iancu scrisoare de mulțumire, azi a dat drumul la acuzații. Replica lui Iancu

Președintele FRF, Răzvan Burleanu, a continuat seria dezvăluirilor despre Ionuț Lupescu, cei doi luptând pentru șefia federației, alegerile urmând a avea loc la data de 18 aprilie. Pe siteul său Burleanu susține că în perioada în care „Kaiserul” era directorul general al federației s-ar fi plătit peste un milion de euro firmei SEG. Compania e deținută de Cristian Iancu, prietenului lui Lupescu, și banii au fost dați, susține Burleanu, pentru servicii de marketing, dar și pentru „servicii de izolare fonică, băuturi alcoolice, servicii de telefonie și eșarfe”. Acuzațiile au fost prezentate de ProSport AICI.

Interesant este că Burleanu, în urmă cu 4 ani, își exprima respectul față de activitatea lui Iancu printr-o scrisoare de mulțumire, pe care ProSport o prezintă mai jos.

Contactat azi de Mediafax, Cristian Iancu a răspuns punctual la cele spuse de fostul președinte de la mini-fotbal. Iată ce a declarat Iancu:

Despre comisionul 15%: „Nu știu să se fi mărit comisionul, era vorba de marketingul administrației până să vină Lupescu, era ceva făcut pe genunchi, așa ceva, o învălmășeală. Din contră, a fost o reducere a comisionului la 15 la sută, fiindcă înainte era de 20, 25 la sută”.

Cristian Iancu a vorbit și despre relația pe care o are cu Ionuț Lupescu: „Eu nu prea mă întâlneam cu echipa. Contactele cu Ionuț erau la diverse evenimente, unde erau partenerii clubului, erau mese festive, sponsori, acțiuni de marketing. Ionuț era lider, era căpitan. Erau relații amiabile, de respect, dar nu de prietenie. Eu cu Ionuț ne-am împrietenit după ce am lucrat împreună în acest parteneriat FRF- Alro-Seg, dar faptul că am schimbat numele firmei nu cred că are vreo importanță. Eu, Cristi Iancu, am experiență din 1996-1997 și până în 2000 am fost la Rapid , apoi la DInamo până în 2005, unde am făcut și mangement, nu doar marketing.

Lupescu m-a sunat, mi-a zis >. Am răspuns că >. Când am plecat de la Dinamo, am vrut să-mi văd de drumul meu. I-am spus că-i mulțumesc pentru aprecieri, dar eu nu mai vin ca angajat, mi-am dezvoltat o afacere și >. I-am explicat avantajele externalizării acestui segment: scapă de o grămadă de cheltuieli, cu personalul, cu partea de office management, cu tot ce înseamnă un departament. Sunt costuri foarte mari…

În afara de contractul cadru de externalizare, noi am mai gestionat și niște evenimente. Meciuri ale naționalei, când se juca obsesiv la Constanța. Am adus președinți de companii și nu puteam să-i înghesui pe toți într-un colț, într-un bufet. Normal că apărea un cort, apărea sponzorizare, video, băuturi alcoolice, non alcoolice, mâncare! Așa e simplu să scoți să spui: >. Cum a zis și el: centenarul FRF…A fost ca un congres, ca un concert, cu delegați de la toate cluburile puternice din lume, cu președintele FIFA, UEFA. A fost vorba despre transport, cazare, masă, program artistic…”

Președintele FRF, Răzvan Burleanu, l-a acuzat pe Ionuț Lupescu că i-a asigurat transportul lui Cristian Iancu la Zurich, chiar dacă acest nu era un angajat al forului intern: „Am fost cu Ionuț la un workshop pe probleme de marketing. Toate aceste acțiuni sunt decontate de UEFA, deci ei te invită, poate a plătit federația…nu știu, dar 1.600 de euro? Nu merg cu Private Jet. Deci, am fost invitați de UEFA, ei plătesc tot. Faptul că FRF încă lucrează cu mine… Trageți voi concluzia! Am avut contracte și cu Federația Română de Handbal, am organizat și finala Ligii, finala Cupei. Nu am venit de pe stradă! Sunt cluburi de baschet, de handbal sau altele de fotbal cu care lucrez. Cifra scade și fiindcă scade > fotbal. Nu mai sunt audiențe, performanță, stadioane, identitate, echipe de tradiție. De aceea scade cifra de afaceri, nu fiindcă nu mai sunt multe contracte cu FRF”.

Cristi Iancu a trecut în revistă și alte activități derulate de firma SEG în parteneriat cu FRF: „Se mai zicea că nu am dat nimic federației, că mi-am păstrat 75 la sută din contracte, dar chiar nu știu despre ce vorbește. Publicitate pe siteul frf.ro nu a existat, iar bannerele sunt pentru parteneri, sunt prinse în contracte. Eu am contracte și acum cu FRF, la solicitarea lor. Eu am propus partea de externalizare și să fie cu procente la vedere. Au fost reprezentanții ai celor mai mari firme de management sportiv din Europa, dar care au alte metode de lucru, și încă o firmă din România. Deci, a fost licitație!”

Publicat: 19 03. 2018, 17:55
Actualizat: 19 03. 2018, 18:31