Dinamo vinde bine. Fanii „câinilor” au băgat în conturile clubului o sumă importantă din activitățile de marchandising: „Am avut o creștere în ultimii doi ani de 50-60%”. Cifrele oficiale și cele mai „vânate” tricouri

Andrei David, directorul de marketing al lui Dinamo, a declarat că echipa bucureșteană a obținut venituri totale de 1.5 milioane de euro din activitățile de marketing, drepturi și imagine și publicitate, în sezonul trecut. Din această sumă, 400.000 de euro au provenit din vânzările de materiale cu însemnele clubului.

Sezonul trecut am avut venituri de 1.500.000 de euro. Din acestea, drepturile de imagine și publicitate au fost undeva la 1.100.000 de euro, iar 400.000 sunt din merchandising. Ne gândim serios în deschiderea unui nou punct, undeva mai spre mijlocul orașului„, a declarat Andrei David pentru TelekomSport.

În ciuda rezultatelor nu foarte reușite din ultimele sezoane, paradoxal, suporterii au achiziționat din ce în ce mai multe produse ale clubului. Acestea ar fi crescut și de două ori.”Avem și un punct de vânzare mobil care merge cu echipa la meciuri prin țară. Veniturile din merchandising au crescut de la an la an. Am avut o creștere în ultimii doi ani de 50-60%, de la an la an, deci o creștere exponențială foarte mare„.

Tricourile cu Sergiu Hanca și Dan Nistor sunt cele mai căutate de fanii „câinilor”.

Publicat: 19 11. 2018, 20:25
Actualizat: 19 11. 2018, 20:29