Ciprian Marica a fost mințit și el de Pablo Cortacero! Dezvăluiri despre haosul de la Dinamo: „N-am mai dat de dânsul!”

Pablo Cortacero in tribuna la meciul de fotbal dintre Chindia Targoviste si Dinamo Bucuresti, contand pentru Liga 1 Casa Pariurilor, desfasurat fara spectatori pe Stadionul Ilie Oana din Ploiesti, luni 31 august 2020. © FOTO:Razvan Pasarica/SPORT PICTURES
Vezi galeria foto - 4 poze

Ciprian Marica a dezvăluit amănunte incredibile despre haosul de la Dinamo! Fostul mare internațional român a recunoscut că nu mai înțelege nimic din strategia spaniolilor, care au vrut să se mute într-o clădire de birouri care îi aparține omului cu banii de la Farul.

Pablo Cortacero l-a sunat pe finalul anului trecut pe Ciprian Marica și i-a transmis acestuia că dinamoviștii se vor muta în clădirea de birouri a acestuia, doar că spaniolul n-a mai răspuns apoi la telefon.

Ciprian Marica s-a simțit păcălit de spanioli și a ținut să-i felicite pe fanii lui Dinamo, care fac totul pentru ca echipa să nu ajungă în faliment.

Ciprian Marica, mințit de Pablo Cortacero: „M-a sunat că se mută! Apoi, n-am mai dat de dânsul!”

„Cortacero m-a sunat înainte de Sărbători că vor birourile, că se mută. Apoi, n-am mai dat de dânsul. Rufo Collado mi-au spus că vin în România pe 13, 15 ianuarie, dar nu s-a întâmplat asta. Nu înțeleg ce se întâmplă acolo, dar felicit suporterii că țin clubul în viață”, a spus Ciprian Marica, la Digi Sport.

Fostul internațional deține un imobil pe Calea Dorobanților și a fost de acord să-l închirieze. Pablo Cortacero a spus că își dorește ca la etajul doi să fie sediul clubului, iar la parter magazinul oficial. Spaniolul a fost de acord ca Dinamo să plătească o chirie de 7.000 de euro pe lună, doar după ce locul respectiv va fi renovat. Marica a fost de acord, însă Cortacero n-a mai dat vreun semn.

„Va fi o structură complet nouă. Ne vom muta în alte birouri, vom crea un nou magazin al lui Dinamo, cred că în maxim două săptămâni ne vom muta cu totul, magazinul cred că va fi gata săptămâna aceasta, vom crea o linie de marketing importantă, așa cum merită Dinamo, iar la nivelul structurii clubului vom fi foarte organizați pe fiecare segment și cu idei foarte clare”, spunea Pablo Cortacero în primul interviu acordat în presa din România pe 27 septembrie.

Publicat: 21 01. 2021, 20:08
Actualizat: 21 01. 2021, 20:08