Culmea fotbalului: metoda hormonală africană prin care bărbații pot fi ademeniți pe stadioane. Ce-i împiedică pe Burleanu și Iorgulescu să umple tribunele cu „femei sexy”

Atenție, Răzvan Burleanu și Gino Iorgulescu! Președintele Federației ghaneze de fotbal, Kwesi Nyantakyi, crede că a găsit metoda perfectă de a readuce spectatorii pe stadioanele pe care se joacă meciurile din campionatul intern.

În acest moment, stadioanele din Ghana sunt aproape goale, iar prima cauză identificată este alegerea suporterilor de a rămâne acasă, în fața televizoarelor, pentru a urmări partidele din campionatele europene puternice. Drept urmare, cluburile de fotbal se afundă într-o criză financiară aparent fără ieșire. Potrivit site-ului whoateallthepies.tv, șeful federației are, însă, o viziune diferită. El vrea să ademenească „femeile sexy” din Ghana să vină la stadion, convins că apoi vor urma și bărbații.

„Am spus-o de nenumărate ori. Trebuie să lăsăm femeile sexy să intre pe stadioanele noastre, iar bărbații vor veni imediat. Când vor auzi că femeile atrăgătoare vor veni pe stadion, cei mai mulți dintre bărbați vor sări din fotolii și le vor urma. Scopul lor va fi să vadă doamnele. Îmi aduc aminte că am adus pe stadion niște fete frumoase în jeanși care au început să se plimbe de colo-colo. Imediat, puteai să remarci isteria produsă în tribune. Bărbații au intrat într-o frenezie, iar când femeile le-au făcut cu mâna, se vedea de la o poștă cât de fericiți erau. Trebuie să încercăm aceste trucuri pe stadioane pentru a mări asistența”, a declarat Kwesi Nyantakyi, potrivit Ghana Web.

Măsura nu e rea nici pentru România, însă pentru a fi aplicată pe arenele din Liga 1 trebuie mai întâi să dispară diferitele tipuri de bizoni din tribune, specimene descrise de ProSport într-un Ghid al nesimțirii de pe stadioane. Asta nu e singura piedică. Pentru a aduce femeile sexy în tribunele din România, șefii fotbalului trebuie:

  • să introducă în sistemul de licențiere condiția obligatorie ca pe stadioane să existe coafeze și manichiuriste
  • să oblige cluburile să introducă în magazinelor lor, deocamdată inexistente, produse cosmetice și articole de vestimentație pentru femei
  • să oblige cluburile să angajeze doar fotbaliștii proveniți din agenții de modele și să organizeze la fiecare meci campanii „La cină cu fotbalistul meu preferat”
  • să ceară cluburilor să proiecteze pe tabelele de marcaj electronice, acolo unde există, emisiuni de cancan, teleshoping și seriale în timpul meciurilor
Publicat: 09 09. 2015, 08:04
Actualizat: 09 09. 2015, 08:05