Bundesliga pariurilor** Wolsburg a semnat și ea un parteneriat cu o casă de pariuri

Bet-at-home și mybet sponsorizează fiecare câte două echipe din 1.Bundesliga

Casele de pariuri au cucerit în această săptămână și ultimul bastion din 1.Bundesliga. VfL Wolfsburg, singura echipă din prima ligă germană care nu avea ca sponsor o casă de pariuri, a semnat un parteneriat cu Cashpoint. Termenii financiari nu au fost dați pubicității, dar se pare că este vorba despre un milion de euro pe an, conform presei germane, cu mult mai puțin decât valoarea contractului dintre Bayern München și Bwin, 2,75 milioane de euro pe sezon, cel mai mare dintre o casă de pariuri și un club din Germania. „Wolfsburg este una dintre cele mai bune echipe din Germania, este un partener ideal pentru noi”, a spus Michael Wondra, directorul executiv al lui Cashpoint, companie care o mai sponsorizează și pe Hertha Berlin, din 2.Bundesliga.
Parteneriatele dintre echi­pele de fotbal din Germania și casele de pariuri s-au înmulțit atât de mult încât s-a ajuns chiar ca o companie să fie sponsor la câte două cluburi din Bundesliga. Este cazul bet‑at‑home (Borussia Monchen­gladbach și Schalke, care se întâlnesc azi în meci direct, în etapa a 15-a) și mybet (Fortuna Düsseldorf și Greuther Fürth).

Bayern München și Borussia Dortmund se întâlnesc azi, la 19:30 (live pe Eurosport), pe „Allianz Arena”, în derby-ul campionatului. Victoria gazdelor are cota 1,70 la Stanleybet, iar succesul lui Dortmund e cotat cu 4,35. Un gol marcat de oaspeți are cota 1,36

Publicat: 01 12. 2012, 08:44
Actualizat: 01 12. 2012, 08:45