Formula 1: pilotul Sergio Perez, testat pozitiv și săptămîna aceasta cu coronavirus! Nico Hulkenberg îl înlocuiește iarăși la Silverstone și caută loc de muncă pentru 2021

Pilotul Nico Hulkenberg va pilota, la Marele Premiu aniversar 70 de la Silverstone, monopostul Racing Point condus până acum de Sergio Perez, după ce mexicanul a fost testat din nou pozitiv cu coronavirus.

Veste bună oferită de Mercedes pentru fanii săi din Formula 1: finlandezul Valterri Bottas va concura și în 2021 pentru constructorul german Mercedes!

Perez a fost testat pozitiv joia trecută, însă el continuă să fie infectat şi astfel nu va evolua la Marele Premiu de la Silverstone. Deja Hulkenberg l-a înlocuit pe Perez şi săptămâna trecută la Marele Premiu al Marii Britanii.

Hulkenberg a rămas șomer în 2020, dar a dat norocul peste el

„Sunt încântat să mă întorc cu echipa de la Silverstone. Weekend-ul trecut a fost un pas în necunoscut, ieșind din echipă de ani buni, conducând o mașină pe care nu mai fusesem înainte”, a împărtășit Hülkenberg .

„Am învățat multe în ultima săptămână despre Racing Point și sunt gata să-mi aplic experiența în acest weekend. Curse pe aceeași pistă fac din nou lucrurile mai ușoare, iar echipa a făcut o treabă excelentă ajutându-mă să accelerez lucrurile”, a adăugat germanul.

Nico Hülkenberg a părăsit Formula 1 după sfârșitul sezonului 2019, când s-a găsit fără loc. Weekend-ul trecut s-a întors să ia locul lui Sergio Pérez, pozitiv pentru coronavirus, la Silverstone. Acum, recunoaște că încearcă să revină la categorie cu normă întreagă în 2021. Germanul a declarat că nu numai că continuă să mențină contactul cu prietenii sau cunoscuții din Marele Circ, ci și că explorează opțiuni pentru viitor.

Racing Point, penalizată cu 15 puncte și amendată cu 400.000 de dolari

FIA a luat 15 puncte echipei Racing Point și aplică o amendă de 400.000 de euro din cauza unor piese folosite la echipamentul de frînare.

Reclamaţia Renault face trimitere la mai multe articole din regulamentul sportiv al Campionatului Mondial, care stipulează că un concurent trebuie să folosească pe monoposturile sale doar piese pe care le-a proiectat, că îşi păstrează proprietatea intelectuală atât timp cât va participa în F1 şi că, în cazul subcontractării pentru proiectarea anumitor părţi, aceasta nu poate fi încredinţată unui concurent sau subcontractantului unui concurent.

Plângerea se referă în mod specific la canalele de răcire ale frânelor faţă şi spate utilizate de Racing Point RP20, pe care Renault le consideră asemănătoare cu cele de pe monopostul Mercedes de anul trecut.

Publicat: 07 08. 2020, 13:07