Lista sponsorilor din cariera Simonei Halep! Cum a mutat Patrick Mouratoglou pe plan sportiv, dar mai ales financiar traiectoria sportivei noastre | EXCLUSIV

Jucătoarea română Simona Halep a părăsit turneul US Open, dar relația cu antrenorul Patrick Mouratoglou va continua și în perioada următoare.

Fostul sfătuitor al Serenei Williams a mutat și din punct de vedere sportiv, dar și administrativ după cum Prosport vă prezintă mai jos.

Cunoscutul tehician a realizat câteva transferuri interesante pe mai multe niveluri.

Lista sponsorilor din cariera Simonei Halep! Cum a mutat Patrick Mouratoglou pe plan sportiv, dar mai ales financiar traiectoria sportivei noastre

Special pentru Halep a angajat-o pe fizioterapeuta Candice Gohier, în mod excepțional l-a ales pe Arnaud Restifo ca sparring partner permanent (sunt numai alte două jucătoare din tenisul mondial actual care își permit un asemenea lux de a angaja și plăti un partener de antrenament non-stop).

Caz unic, îl are pe analistul Mike James, statistician britanic pentru care antrenorul francez a înființat o companie care se ocupă, particularizat, de interpretarea datelor computerizate ale jocului româncei (înregistrări video, rapoarte, studii comparative, condiții de joc-temperatură, umiditate, tensiune în racordajul rachetelor).

Totul a culminat cu recomandarea rezilierii contractului de management avut de 14 ani cu Virginia Ruzici chiar și în conjunctura în care românca nu ar fi semnat niciun contract de parteneriat sau sponsorizare în numele lui Halep dacă Ion Țiriac nu intermedia relaționarea cu cele nouă companii care i-au adus Simonei un profit de peste 22 de milioane de euro.

Între 15 și 20 la sută a plătit comisioane Simona Halep pentru mandatarea contractelor semnate.

Contracte pe diferite durate de timp semnate de Simona Halep

  • Desse Barings Brother Bank (familia prinților Sturdza, Elveția) = 60.000 de euro (Prinții Sturdza i-au pus la dispoziție Simonei doua mașini – VW broscuța și Audi A 8 pentru a se putea deplasa la turneele din țările vecine României)
  • Adidas = 1.000.000 euro
  • Dedeman = 400.000 euro
  • Dorna parteneriat fundația Halep = 500.000 euro
  • Vodafone = 200.000 euro
  • Rexona = 250.000 euro
  • Banca Transilvania = 700.000 euro
  • Avon = 100.000 euro
  • Nike = 2.000.000 euro
  • Mercedes = 300.000 euro (mașini puse la dispoziție)
  • Wilson = 100.000 euro

Se adaugă contractul de imagine cu elvețienii de la Hublot și recent parteneriatul semnat cu BMW Automobile Bavaria (10 iunie 2022) și cu Urban Monkey (sucuri RAW, smoothie, shots & limonade).

Publicat: 31 08. 2022, 13:47
Actualizat: 01 09. 2022, 08:57