Eurosport, audiență imensă cu meciurile Simonei Halep. Câți români au fost în fața televizorului în „minutul de aur” al blockbuster-ului cu Kerber

Meciurile Simonei Halep și ale Carolinei Wozniacki au ajutat Eurosport să înregistreze ratinguri impresionante în primele zece zile ale Australian Open 2018.
 
Cu Wozniacki și Halep într-o formă excelentă la Melbourne, Eurosport România (+ 70%) și Eurosport Danemarca (+ 64%) se numără printre piețele care au înregistrat o creștere semnificativă a cifrelor de audiență față de anul 2017. Meciul Simonei în care s-a înregistrat cea mai mare audiență a fost, evident, cel cu Angelique Kerber, la care s-au uitat, în medie, 540.000 de telespectatori, o cifră uriașă ținând cont de faptul că partida a început la ora 07:00. În „minutul de aur”, spre finalul decisivului, partida a fost urmărită de 750.000 de telespectatori.
 
Finala dintre Simona Halep și Caroline Wozniacki va putea fi urmărită live în exclusivitate pe Eurosport 1 și pe Eurosport Player începând cu ora 10:30.
 
 
 
Altfel, prima victorie a lui Casper Ruud într-un meci de Grand Slam, a ajutat Eurosport Norvegia să înregistreze o creștere de 117% față de 2017, în timp ce Fabio Fognini în turul patru a dus Eurosport Italia la o creștere de 16% față de anul trecut.
 
Directorul executiv al Eurosport, Peter Hutton, a declarat: „Performanța eroilor europeni locali în cadrul Australian Open de anul acesta și oferta noastră de producție localizată de excepție s-au dovedit a fi câștigătoare, mai mulți fani urmărind de această data turneul.
 
Eurosport continuă să schimbe tendințele atunci când vine vorba de cererea consumatorilor de sport viu. În cazul în care produsul este de bună calitate, fanii îl vor urmări.
 
Ne așteptăm ca ultimele zile ale turneului să fie de succes, iar fanii să îi urmărească pe cei patru jucători europeni – Wozniacki, Halep, Marin Cilic și Roger Federer – concurând în fața ochilor noștri, live pe Eurosport”.
Publicat: 26 01. 2018, 19:24
Actualizat: 26 01. 2018, 19:25