Calitățile pentru care Simona Halep a fost aleasă de unul dintre cei mai importanți sponsori: „Este o persoană inteligentă, pasionată și generoasă”

  • Reprezentantul „Hublot”, unul dintre sponsorii importanți ai Simonei Halep, a explicat motivele pentru care constănțeanca a devenit imaginea firmei elvețiene producătoare de ceasuri.

Benoit Lecigne, Brand Director al Hublot, a venit în România pentru a se întâlni cu Simona Halep, în cadrul unui eveniment organizat de Cellini si Hublot, iar acesta a vorbit despre calitățile care l-au impresionat la româncă: „Simona Halep a devenit Hublot Friend în luna februarie 2016. Simona nu e doar o tenismenă de succes, a câștigat 14 titluri în cariera sa și a ajuns numărul 5 mondial, ci este, de asemenea, o persoană inteligentă, pasionată și generoasă. De aceea Hublot a decis să o includă între Hublot friends”, a declarat Lecigne într-un interviu acordat publicației de life style „A list magazine”.

Naturalețea Simonei a fost remarcată de reprezentantul Hublot, care i-a transmis un mesaj special numărului 5 WTA: „Simona Halep, îți mulțumim pentru entuziasmul, bunătatea și simplitatea ta”, a spus Benoit Lecigne după întâlnirea cu Simona, conform paginei de Facebook „Simona Halep Fan Space”. Odată ce a devenit imaginea celebrei companii producătoare de ceasuri, cu ajutorul lui Ion Țiriac – cel care a intermediat afacerea, Halep a intrat într-o galerie selectă. Hublot îi mai sponsorizează și pe Diego Maradona (fotbal), Usain Bolt (atletism) sau Ilie Năstase (tenis).

Publicat: 20 04. 2017, 12:44
Actualizat: 20 04. 2017, 12:45