„A negociat special pentru ea!” Dezvăluiri „din interior” ale directorului de imagine al Simonei: cine a ajutat-o pe Halep să semneze cu Nike

Cosmin Hodor, directorul de imagine al Simonei Halep, a dezvăluit, joi, că Ion Țiriac s-a implicat special în negocierile pe care Simona Halep le-a purtat cu Nike.

Viitorul lider mondial din tenisul feminin s-a despărțit de Adidas la final de 2017, a jucat la Australian Open fără un sponsor tehnic, iar totul s-a terminat în momentul în care Simona a bătut palma cu Nike, gigantul american care s-a arătat dispus să-i satisfacă pretențiile financiare și să-i ofere, în fiecare an, aproximativ două milioane de dolari.

O înțelegere foarte bună pentru constănțeanca de 26 de ani, care a intrat, astfel, într-un club select din care mai fac parte nume precum Roger Federer, Rafa Nadal, Serena Williams și Maria Șarapova. Dar cum a fost posibil un asemenea deal? Potrivit lui Cosmin Hodor, un rol esențial l-a avut Ion Țiriac, omul care veghează din umbră bunul mers al carierei Simonei. Întrebat dacă Simona ar fi semnat pe o sumă mai mare dacă ar fi fost americancă, Hodor a explicat că, indiferent de țara de proveniență, odată numele lui Țiriac implicat în afacere suma n-ar fi diferit: „Ținând cont că domnul Țiriac a negociat special, cred că ar fi fost aceeași sumă”, a spus directorul de imagine al Simonei, citat de site-ul telekomsport.ro.

Detronată de Caroline Wozniacki în urma finalei de la Australian Open, Simona Halep va reveni de luni pe prima treaptă a clasamentului mondial, dar o accidentare la degetul patru al piciorului drept a împiedicat-o să mai continue competiția de la Doha și să joace la Dubai. Revenirea Simonei pe teren se va produce la începutul lunii martie, la turneul de la Indian Wells, unde va continua lupta de la distanță cu Caroline Wozniacki pentru șefia clasamentului mondial.

 

Publicat: 22 02. 2018, 17:17
Actualizat: 22 02. 2018, 17:21