Moroșanu, Sandu Lungu și Raul Cătinaș i-au înnebunit pe americani!** Superkombat, cel mai bun produs al românilor: „Suntem No.1 în lume pe K-1”

Cătălin Moroșanu, Sandu Lungu, frații Stoica și Raul Cătinaș vor putea fi urmăriți pe viitor și la televiziunile din America după ce una dintre marile companii de drepturi tv din SUA a făcut o ofertă pentru evenimentele Superkombat, promovate la nivel mondial de românul Eduard Irimia.

România se poate lăuda în momentul de față cu singurul produs la nivel global. Galele Superkombat sunt transmise în direct în 75 de țări din Europa, Asia, Africa și Australia, iar în curând și pe continentul nord-american.

„Pot spune ca negocierile sunt foarte avansate. Ei ne-au căutat pe noi și ne-au făcut o ofertă concretă. Mă bucur că în momentul de față un produs românesc așa cum este Superkombat a devenit atât de expus la nivel global în ceea ce privește televiziunea. Suntem deja pe patru continente, iar America de Nord ar fi al cincilea. Cele șase gale organizate de noi sunt transmise în direct în peste 70 de țări. Din acest punct de vedere, suntem produsul numărul 1 în lume pe K-1”, a declarat Eduard Irimia.

Din cauza unei clauze de confidențialitate valabilă până la semnarea înțelegerii, promotorul nu a putut dezvălui numele companiei, dar a oferit câteva detalii importante. „Este o companie specializată pe sporturile de contact și care are o acoperire în câteva zeci de milioane de case din SUA plus milioane pe platformele de telefon mobil. Colaborează cu cele mai mari televiziuni de peste Ocean, iar asta nu poate decât să ne ajute să facem publicitate țării noastre la nivel global”, a explicat acesta.

Irimia s-a arătat dispus să promoveze și brandul de țară al României în condițiile în care evenimentele organizate de el vor putea fi vizionate în viitorul apropiat pe cinci continente. „Nu am apelat niciodată la fondul de imagine al țării pentru a evita conlictele de interese de genul galei lui Bute, dar dacă vom fi contactați printr-o firmă specializată, atunci sunt dispus să discutăm. Sunt mândru că sunt român și mi-ar face mare plăcere să promovăm țara în toată lumea”, a mai spus președintele circuitului Superkombat.

Evenimentele Superkombat, transformate din Local Kombat în urmă cu un an și jumătate, au o audiența medie de peste 15 milioane la fiecare gală doar în Europa, și sunt transmise în direct în peste 350 de milioane de case de pe patru continente: Europa, Asia, Australia si Africa.

De altfel, datorită modului de abordare, cu sportivi care au fost promovați pe main-stream, așa cum este cazul lui Cătălin Morosanu, luptătorii români din Local Kombat și Superkombat au devenit extrem de populari și pe Youtube. Meciurile lui Alexandru Lungu și Cătălin Moroșanu au depășit ca număr de vizionări luptele lui Daniel Ghiță sau Lucian Bute. De exemplu, duelul dintre Lungu și Bob Sapp de anul trecut de la Piatra-Neamț a strâns pe cunoscutul site peste 2 milioane de accesări.

Publicat: 25 07. 2012, 18:37
Actualizat: 25 07. 2012, 18:38