Câte milioane de dolari costă la tv o reclamă publicitară de 30 de secunde la Super Bowl 2021? Branduri cunoscute nu vor fi prezente la Tampa, Florida

KANSAS CITY, MISSOURI - FEBRUARY 03: A pedestrian walks past a downtown mural painted in support of the Kansas City Chiefs ahead of Super Bowl LV on February 03, 2021 in Kansas City, Missouri. Jamie Squire,Image: 588603457, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no

În această duminică, 7 februarie 2021, se dispută a 55-a ediție a Super Bowl care va avea loc pe stadionul „Raymond James” din Tampa, Florida. Cei de la Tampa Bay Buccaneers vor căuta să-i împiedice pe Kansas City Chiefs să se impună în acest meci-regină din fotbalul american.

Deoarece este unul dintre cele mai importante evenimente sportive ale anului, Super Bowl generează venituri mari, motiv pentru care evenimentul a devenit sinonim cu investiții publicitare pentru diferite companii din întreaga lume.

Acestea caută un nivel ridicat de vizibilitate. Prin urmare, vor fi reclame și anunțuri publicitare în timpul Super Bowl vin la pachet cu un preț exuberant.

Câte milioane de dolari costă la tv o reclamă publicitară de 30 de secunde la Super Bowl 2021? Branduri cunoscute nu vor fi prezente la Tampa, Florida

Datorită audienței Super Bowl, costul unui spațiu publicitar a crescut exponențial. Pentru cea de-a 55-a ediție a Super Bowl, companiile care vor dori 30 de secunde de publicitate în timpul evenimentului vor trebui să plătească 5,5 milioane de dolari.

Anul acesta, CBS este rețeaua care are drepturile de televiziune la Super Bowl LV și, conform ViacomCBS, inventarul de reclame pentru cea mai importantă noapte de sport și publicitate este deja epuizat.

Pepsi, Ford și Budweiser nu vor cumpăra spațiu publicitar la acest eveniment

Până în 2021, unele dintre cele mai mari mărci care nu pierd niciodată ocazia de a face publicitate în Super Bowl, precum Budweiser, Pepsi și Ford, au ales să nu cumpere spațiu publicitar. Potrivit diferitelor informații, aceste multinaționale preferă să investească bani în acțiuni care contribuie la campanii de promovare a vaccinului anticoronavirus pentru cetățenii americani.

Cu toate acestea, există alte mărci importante care au început deja să-și dezvăluie reclamele respective pentru Super Bowl LV. Printre varietatea de agenți de publicitate pentru acest 2021 se remarcă branduri precum Cheetos, Bud Light, Pringles, Michelob Ultra, Mercari, Doritos, Tide, Chipotle, Hellmanns, Mountain Dew, Samuel Adams și Vroom.

Anul trecut, peste 102 milioane de telespectatori au fost martorii câștigării de către Chiefs a trofeului în fața celor 49ers în Super Bowl LIV.

Publicat: 04 02. 2021, 11:00
Actualizat: 04 02. 2021, 11:08