Bute are brand.** Național

Cel mai bun pugilist român al momentului, Lucian Bute, a devenit
de ieri brand național cu acte în regulă. Campionul mondial IBF la
supermijlocie va promova imaginea turistică a României, urmând să
poarte pe șort, în meciurile oficiale, „frunza”, sigla brandului de
țară.

Bute a dat lovitura! Nu doar pe ring, ci și la capitolul imagine de
țară. Gălățeanul s-a angajat să facă lobby României în lume, iar
Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT) îl va
răsplăti cu finanțarea unui meci în țară, cel mai probabil vara
următoare. „Sunt bani proveniți din fonduri europene”, a ținut să
precizeze Elena Udrea (foto mic), ministrul DRT. „Sper din tot
sufletul să ajung să boxez în România. Cred că locul cel mai
potrivit ar fi Bucureștiul, pentru că este capitală și pot veni mai
mulți oameni. Probabil că Sala Polivalentă ar fi mică, iar ca
soluție ar putea fi noul stadion Național sau stadionul Cotroceni”,
a spus Bute.

Pugilistul s-a declarat emoționat de noua postură, în care speră să
se descurce la fel de bine precum în ring: „Este o onoare să pot
reprezenta România, la fel cum am făcut-o de fiecare dată când am
boxat, când am purtat tricolorul cu mine în ring. Aici m-am născut
și aici m-am format și nu voi uita niciodată asta”. Bute pleacă
astăzi la Montreal, unde își va relua pregătirile pentru meciul
din
12 martie, în care își va apăra pentru a șaptea oară titlul
mondial.

Mister „KO”, alături de tripla de vis

Pugilistul Lucian Bute e unul dintre ambasadorii de seamă ai
României în lume. El s-a alăturat astfel galeriei „greilor”
sportului românesc care au fost imaginea turistică a României,
Nadia Comăneci, Ilie Năstase și Gheorghe Hagi.


E un parteneriat care presupune și costuri, dar n-am
discutat încă despre acestea cu Lucian Bute

Elena Udrea, ministrul DRT

Publicat: 18 11. 2010, 01:53
Actualizat: 18 11. 2010, 01:55