Vânzările Mazda în România accelerează

Mazda nu dă semne de încetinire, înregistrând în octombrie cea mai mare creștere în comparație cu alte mărci în Europa. Cu vânzări mai mari cu 55% față de cele din octombrie 2012, compania japoneză marchează cea de-a patra lună consecutivă de creștere cu peste 30%. În primele zece luni din 2013 constructorul de automobile a vândut 125.362 de unități, cu 16.3% mai multe comparativ cu perioada similară din 2012.     Sosirea noii Mazda3 în showroom-urile din anumite piețe a ajutat la mărirea performanței în cazul altor două modele de nouă generație. Rezultatul a fost o creștere importantă în câteva piețe cheie din Europa. Vânzările Mazda în Germania, de exemplu, s-au majorat cu 56% în octombrie și sunt mai mari cu 11% până în acest moment al anului, pe o piață care s-a contractat cu 5.2% în 2013, comparativ cu 2012. Marea Britanie, de asemenea, rămâne un bastion al puterii pentru Mazda, cu o creștere de 47% în octombrie și de 16.2% până în acest moment al anului. Pe piețele scandinave vânzările combinate s-au majorat cu 54% luna trecută și cu 58% în primele zece luni ale anului. Alte piețe importante sunt cele din Spania și Polonia, unde Mazda și-a triplat vânzările în octombrie.      

Creștere de 32% în țara noastră

Și în România vânzările Mazda au respectat trendul crescător. După primele 10 luni, marca japoneză a totalizat 472 de autoturisme comercializate, mai mult cu 32% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, aceasta fiind și una dintre cele mai mari creșteri pe segmentul autoturismelor de import. Tehnologia SKYACTIV și design-ul „KODO – Soul of Motion” sunt elementele definitorii ale noii generații de modele Mazda. Construite sub conceptul „Sustainable Zoom-Zoom”, aceste automobile combină design-ul neobișnuit de ușor și economia impresionantă de combustibil cu o performanță și siguranță excepționale. Toate acestea alături de plăcerea de a conduce și încrederea specifice Mazda. Procesele de fabricație inovatoare ale companiei, precum și tehnologia avansată fac posibilă oferirea acestor automobile la prețuri rezonabile. Distincțiile obținute de SUV-ul CX-5 includ Japan”s Car of the Year 2012-13, cel mai bun SUV, cel mai bun crossover, precum și premii de mediu în Europa și în lume. Mazda6 a fost denumită recent în Irlanda mașina de familie a anului 2014, este mașina anului 2013 în Elveția și se află printre cei trei finaliști la World Design Car of the Year 2013. „Știm cât de performante sunt aceste noi modele Mazda și este recomfortant să vedem că mesajul nostru ajunge la clienții din Europa, fapt demonstrat de vânzările record”, a declarat Phil Waring, COO Mazda Motor Europe. „Așteptăm cu nerăbdare să aflăm cum vor evolua vânzările în lunile următoare, pe măsură ce Mazda3 va fi disponibilă în toate showroom-urile din Europa. Cred că va fi interesant”.

Daniel REMEȘ

Publicat: 29 11. 2013, 15:40
Actualizat: 29 11. 2013, 15:41