Vacanță în Malibu, via Chevrolet

Mașina împrumută elemente de design de la Camaro, modelul sportiv al constructorului
Malibu va fi disponibil în România în varianta de motorizare 2.0 diesel cu 160 de cai

Stil american cu performanțe pe poftele clientului european obișnuit cu constructorii de pe continent. Asta vine să ofere Chevrolet Malibu, o mașină care pătrunde pe Bătrânul Continent la a opta generație, după ce a devenit o legendă în America. Sedanul de clasă medie impresionează, la prima vedere, prin aspect. Partea frontală este una clasică pentru Chevroletul anului 2012, în timp ce spatele este împrumutat de la Camaro (sau Bumblebee, pentru fanii seriei Transformers). Testat de ProSport aproximativ 200 de kilometri cu ocazia lansării, Malibu impresionează în interior prin oferta generoasă de spațiu. Pentru șofer, dar și pentru pasageri, grație dimensiunilor mari ale mașinii (4,8 metri lungime). Varianta testată, 2 litri diesel, este cea care va veni în România, și dispune de sistem de navigație pe touchscreen, tapițerie de piele, scaune încălzite, senzori de parcare și faruri xenon. De asemenea, volanul este reglabil pe înălțime și adâncime, iar banchetele au diverse opțiuni de personalizare a poziției.

Motor puternic, sunet „apetisant”

Revenind la motorizare, propulsorul este unul diesel de 2 litri cu patru cilindri. Puterea pe care o dezvoltă este de 160 de cp la 4000 rpm, cu un cuplu maxim de 350 Nm la 1750 rpm. Tradus, asta înseamnă că motorul, legat în cazul nostru la o cutie automată, este sufieicent de puternic pentru a satisface cele mai exigente gusturi. La capitolul viteză, producătorul anunță cifra maximă de 213 km/h, iar consumul declarat (în varianta cu transmisie manuală) este de 5,1 litri/100 km în regim mixt.

21.188 euro, fără TVA, este prețul variantei de top Chevrolet Malibu, cu motor 2.0 l diesel

9,8 secunde este timpul în care Chevrolet Malibu atinge 100km/h, cu plecare de pe loc

Șase airbag-uri, dotare standard

Nici la capitolul siguranță Malibu nu stă rău. Ba dimpotrivă, toate modelele europene urmând să fie comercializate în variantă cu șase airbag-uri, tetiere active și centuri de siguranță cu prindere în trei puncte. Astfel, cel mai longeviv model din clasa medie produs de Chevrolet vine în Europa și se prezintă drept o opțiune pentru clienții care vor rafinament, combinat cu putere și look agresiv.

Publicat: 20 09. 2012, 09:10
Actualizat: 20 09. 2012, 09:11