Opel, din nou în Liga Campionilor

  • Producătorul este noul partener al Borussia Dortmund
  • Antrenorul campion Jürgen Klopp este noul ambasador Opel

Adam Opel AG își extinde activitățile de sponsorizare din prima ligă germană de fotbal. La sfârșitul lunii iunie, producatorul a semnat parteneriate premium cu cluburi din „Bundesliga”, precum Fortuna Düsseldorf, Bayer 04 Leverkusen, Freiburg și Mainz FSV SC 05, începând din sezonul 2012/2013. Campioana actuală a Germaniei și echipa de Liga Campionilor, Borussia Dortmund, este de acum un nou partener de mare profil. Mai mult, antrenorul lui Dortmund, Jürgen Klopp, va reprezenta Opel ca și ambasador de brand.

„Suntem entuziasmați de parteneriatul nostru cu cea mai de succes echipă a Germaniei din acest moment. Este o platformă ideală pentru ca Opel să ajungă la oameni din toată Germania”, spune Dr. Thomas Sedran, CEO interimar al Opel, explicând implicarea pe termen lung a producătorului auto în fotbalul profesionist. „Borussia Dortmund este mai mult decât un club de fotbal de succes. Clubul, cu stilul său și bazinul mare de fani este unul din puținele din Germania care întruchipează cu adevărat fotbalul ca un sport pentru mase. La fel ca Opel, Borussia Dortmund își are rădăcinile în centrul societății. Împărtășim și aceleași culori ale siglei: negru și galben. Este o potrivire perfectă.”

Acordul de cooperare cu clubul câștigător al Champions League în 1997 și de opt ori campion german se bazează pe o serie de acțiuni care merg dincolo de sponsorizarea convențională. Activitățile includ publicitate pe panouri de exterior, precum și în revista stadionului Borussia Dortmund, „Echt”. Opel oferă în plus vehicule de transport, ca o facilitate pentru jucători și oficiali, disponibile pentru angajamentele publice și pentru utilizarea de zi cu zi.

„Suntem încântați de parteneriatul cu campioana germană”, spune Alfred Rieck, Vice-Președinte Vânzări, Marketing și Post-Vânzare Opel,. „Borussia Dortmund nu este doar un club de top din prima ligă, dar și unul foarte popular. Se bucură de un sprijin puternic din partea fanilor săi devotați,au  o echipă tânără și ambițioasă, precum și un antrenor minunat. Clubul se poate aștepta la un viitor de succes, național și internațional. Acordul pe termen lung dintre Opel și partenerii săi din prima ligă face parte din strategia de revitalizare a brandului. În afară de sprijinul pentru aceste cluburi, marca intenționează să sprijine 1.000 de echipe de tineret, în cooperare cu dealeri Opel.

Jürgen Klopp, ambasador de brand

Un element important al cooperării dintre Borussia Dortmund și Opel este antrenorul clubului, Jürgen Klopp. Popular și extrem de respectat ca antrenor, el va reprezenta în viitor Opel ca și ambasador de brand. „Firea sa deschisă și pozitivă este încă o potrivire perfectă cu Opel. Jürgen Klopp întruchipează valori cheie ale brandului, cum ar fi pasiunea și performanța”, explica dr. Thomas Sedran. Jürgen Klopp, antrenorul Borussia din 2008, alături de care a câștigat două titluri de campion, va reprezenta în viitor Opel la evenimente oficiale.

Opel – pionier în sponsorizarea sportului internațional

Noile parteneriate înseamnă o revenire în calitate de sponsor al sportului în Germania. Până în anul 2002, Opel a fost considerat ca fiind unul dintre cei mai de succes sponsori în fotbal și în sport din Europa. În anii nouăzeci, marca a fost sponsor al FIFA și UEFA, precum și partenerul cluburilor FC Bayern München, AC Milan, Paris Saint-Germain, IFK Göteborg și al echipei naționale a Olandei. Opel a avut un acord de doisprezece ani cu Bayern Munchen, între 1990 și 2002. La acel moment, compania se axa în mod special pe sporturi cu mingea, care în afară de fotbal includeau baschet, handbal, hochei, tenis și tenis de masă.

Publicat: 19 07. 2012, 17:22
Actualizat: 19 07. 2012, 17:23