Leul francez revine în forță

Cu noul design al modelului 208, Peugeot dă dovadă de multă îndrăzneală și ambiție. Brand-ul francez dobândește caracteristici ambițioase, ținând să reinventeze codurile care au stat la baza predecesorului lui 208.

Peugeot 208 este cu adevărat recreat din punct de vedere al designului la toate nivelurile, architectural, stilistic, ergonomic, dar și extrem de prietenos cu mediul.

Stil reinventat la exterior

Peugeot 208 are un design exterior foarte atrăgător, care creează și include noi coduri estetice. Grila față fluidă, lumini deosebite, stopuri de tip boomerang sunt doar câteva din noutățile pe care le are la exterior noul 208. Sculptat, atletic, pur, dar și sofisticat, stilul său conferă mărcii o notă de modernitate atractivă și reînnoită, ce sugerează sensibilitate și dinamism, delicatețe și îndrăzneală. Cele două configurații ale hatchback-ului, în 3 și 5 uși, se bucură de un design aparte, cu un plus pentru prima variantă, care pare să fie dedicată în exclusivitate publicului tânăr.

„Agil, sensual și atletic” – aceste cuvinte au fost scrise în specificațiile modelului 208, iar designerii le-au oferit înțeles și coerență. Grație siluetei compacte și atletice, aripilor micșorate, liniei atractive dintre capotă și parbrizul înclinat, și aspectului felin, Peugeot 208 dezvăluie o nouă latură a mărcii deosebit de sportivă și carismatică.

Un interior îndrăzneț

Asemenea design-ului exterior, cel interior întărește promisiunea de inovație a constructorului francez. Grație noului 208, Peugeot îndrăznește să reinventeze conceptul tradițional de design interior al automobilului.

O adevărată discrepanță față de modelele obișnuite, ce depășește limitele tehnice și culturale, este reprezentată de spațiul conducătorului auto care a fost complet regândit pentru a deveni extrem de intuitiv. Acesta este structurat în jurul unui volan mic, al unui tablou la bord la nivelul ochilor și al unui ecran digital vast. Totul reprezintă o combinație naturală și logică, conectată la pasageri, care beneficiază de comoditate, siguranță deosebită și de o plăcere a condusului remarcabilă.

208, mai ușor decât 207

Greutatea noului 208 este cu 173 de kilograme mai mică decât vechiul 207, pentru un motor pe benzină din gama standard cu putere similară și cu 136 de kilograme mai mică la motorizarea diesel HDI. Prin măiestria celor care au construit noul model, Peugeot a reușit să lanseze 208 cu o greutate de doar 975 de kilograme. Iar asta îi conferă noului model un plus de dinamism și de confort.

Trei nivele de echipare, opt motorizări

Peugeot 208 vine în România cu o paletă largă de motorizări și cu trei nivele de echipare: Access, Active și Allure. Cei care vor un motor pe benzină au de ales între 1.0E de 68 CP, 1.2VTi de 82 CP, 1.4Vti de 95 CP, 1.6 Vti de 120 CP și 1.6 THP de 156 CP, iar pe motorină sunt disponibile trei variante: 1.4 HDI de 68 CP, 1.6 e-HDI de 92 CP și 1.6 e-HDI de 115 CP.

Prețul de pornire pentru noul Peugeot 208 este de 10.437 de euro (cu TVA inclus), pentru nivelul de echipare Access cu motorul de 1.0 E de 68 CP, iar vârful de gamă, Allure cu motor 1.6 e-HDI de 115 CP sau 1.6 THP de 156 CP, costă 17.319 euro (cu TVA inclus).

Noul Peugeot 208 cu motorul 1.0E, de 68 CP, pe benzină, va fi disponibil în România începând cu luna octombrie a acestui an

5,8 litri la 100 de kilometri este cel mai mare consum mixt comunicat de Peugeot la noul 208, pentru motoarele pe benzină 1.6 VTI de 120 și 156 CP

3,8 litri la 100 de kilometri este consumul mixt comunicat de Peugeot pentru noul 208 dotat cu oricare din cele trei motoare diesel

Publicat: 17 08. 2012, 03:00
Actualizat: 17 08. 2012, 03:00