FOTO Ferrari a schimbat designul ca să nu mai facă reclamă la țigări!

Ferrari a decis să schimbe designul monopostului pentru a
elimina definitiv
suspiciunile că ar face reclamă subliminală
unei mărci de
țigări! Locul respectiv de pe partea din spate a monopostului nu
mai conține acum celebrul design similar unui cod de bare, ci un
simplu dreptunghi roșu cu marginea albă. Scuderia a transmis că
speră că astfel „pune punct unei povești ridicole”.

În comunicatul Ferrari se spune: „Împreună cu Philip Morris
International am decis să modificăm designul moniposturilor noastre
începând cu Marele Premiu al Spaniei de la Barcelona. Decizia a
fost luată pentru a elimina orice suspiciuni cu privire la
așa-zisul cod de bare care nu a fost niciodată menit să facă o
referire la o marcă de țigări. Astfel vrem să punem punct acestei
povești ridicole și să ne concentrăm pe lucruri mai importante
decât la acuzații fără nicio bază”.

Trecând dincolo de comunicatul oficial rămân câteva întrebări.
Schimbând designul, mai ales „împreună cu Philip Morris”, Scuderia
nu confirmă practic că designul făcea referire la producătorul de
țigări? Pe de altă parte, continuând acest subiect Ferrari nu pare
că, din contră, atrage atenția asupra subiectului și menține…
subliminal impresia că face practic reclamă la țigări? Iar noul
design nu pare că face trimitere la aceeași marcă de țigări?

Puteți să vă spuneți părerea aici.

Publicat: 06 05. 2010, 20:41
Actualizat: 06 05. 2010, 20:43