Cum arată un Mustang care a stat peste 30 de ani abandonat într-o baracă ponosită
Unul din cele mai spectaculoase modele de Mustang din anii 60 a stat ascuns într-o baracă ponosită mai bine de 30 de ani.
O adevărată comoară a fost scoasă la iveală după 30 de ani,. Un Ford Mustang Fastback din 1966 arată impecabil, doar cu puțin praf pe el, după foarte mulți ani în care nu a fost protejat decât de un garaj părăsit.
Mașina căutată de marii colecționari descoperită abandonată într-un garaj
Mustang și-a făcut apariția pentru prima oară la un Târg Mondial de mașini din New York. A fost momentul în care industria auto americană a avut parte de o revoluție în ceea ce privește modelul care a impresionat pe toată lumea. Ford a pus la dispoziție un coupe accesibil și elegant care în doar câțiva ani a avut vânzări uriașe.
La nici câteva luni de la lansare 120.000 de mașini au fost vândute, dând naștere unui segment numit „pony car”: Popularitatea Mustang-ului a crescut de la un an la altul iar în 1966 a avut peste 607.000 de unități vândute, record absolut de producție din istoria modelului. Dintre acestea, doar 35.698 de modele au fost fastback, la fel ca mașina recent descoperită într-un garaj.
Mustang-ul care își va părăsi proprietarii după 50 de ani a stat bine ascuns într-un garaj și nu a suferit mari modificări. E un model produs în 1966 la Metuchen, New Jersey. Are o caroserie 2+2 fastback cu motor V8 cu carburatori cu două corpuri, care poate scoate până la 200 de cai putere. Deoarece și-a păstrat intactă structura originală e o adevărată comoară pentru proprietari.
Suma uriașă pe care se poate vinde acest Mustang
Modelul descoperit de un pasionat de restaurări are doar 95.000 de kilometri parcurși în aproape șase decenii, petrecând majoritatea timpului în garaj. Prețul unui Mustang coupe din 1966 pornește de la 25.000 dde dolari, dar acest fastback 2+2 e o adevărată bijuterie al cărei preț poate ajunge chiar și la 70.000 de dolari.
Roy Barney a fost foarte încântat că a găsit un model de Mustang la care nu va avea mult de lucru. Podelele sunt aproape noi, șasiul e solid, iar frânele vor fi înlocuite cu unele moderne, dat fiind faptul că cele cu tamburi au aproape 60 de ani vechime.
„Va fi restaurată la un moment dat. Inițial, o vom face să fie aptă de drum și ne vom bucura de ea… poate și la câteva expoziții auto.”, a precizat Roy Barney, potrivit Autoevolution.
Prima generație de Mustang a fost produsă până în 1973. Modele scoase pe piață de Ford în primii ani au reprezentat ceva dincolo de o simplă mașină. Reprezenta definiția libertății, a simbolului optimismului american pe patru roți.