Kindred Group – prima companie care vine cu un mesaj pentru Joc Responsabil în fotbalul românesc

Într-o mișcare fără precedent în fotbalul românesc, Kindred Group, unul dintre sponsorii oficiali ai echipelor de fotbal din Superliga decis să afișeze mesajul „Împreună spre 0%” pe echipamentul de joc, alături de sigla Unibet. Mesajul vine în sprijinul unei cauze cruciale – reducerea la maxim a veniturilor provenite de la jucătorii vulnerabili în viitorul apropiat.

Sportul, cunoscut pentru principiile sale de Fair Play, găsește un susținător puternic în Kindred Group, care, pe lângă oferirea serviciilor de top în pariuri sportive și cazino online, face eforturi constante pentru educarea jucătorilor în privința menținerii jocurilor de noroc mereu în sfera distracției.

„Împreună spre 0%” pe terenurile din Superliga

Kindred Group, sponsor oficial al echipelor FC Botoșani și FC Hermannstadt, aduce pentru prima oară în România mesajul „Împreună spre 0%” prin inscripționarea acestuia pe tricourile de joc ale echipelor sponsorizate, alături de sigla Unibet.

„Suntem deosebit de bucuroși că clubul nostru se alătură misiunii Împreună spre 0% și că astfel, împreună cu sponsorul nostru Unibet, parte a grupului Kindred, vom avea ocazia să fim parte a unei premiere. Pentru prima dară în România, un sponsor își va schimba mesajul de pe tricoul de joc pentru a promova o cauză, iar această acțiune ne face să fim mândri de acest parteneriat.”a declarat Marian Ignat, președintele FC Botoșani.

„În fotbal a juca responsabil înseamnă să tratezi fiecare meci ca și cum ar depinde întreg sezonul de el. Să joci, să lupți pentru fiecare minge, în fiecare moment al partidei. Noi, FC Hermannstadt, chiar jucăm responsabil! Alături de Unibet mergem Împreună spre 0%”, este mesajul reprezentaților clubului FC Hermannstadt.

Andreas Nichilciuc, Country Manager Unibet România:

„Inițiativa Împreună spre 0% nu este doar o premieră, ci și o continuare a angajamentului grupului Kindred pentru susținerea si promovarea jocului responsabil in România. După anunțul de la finalul anului trecut, continuăm seria inițiativelor si a programelor dedicate asigurării unui mediu sigur de joc pentru clienții noștri. Pe lângă prezența pe tricourile de joc ale celor 2 echipe, FC Hermannstadt si FC Botoșani, mesaje de joc responsabil vor fi afișate si pe ecranele LED din jurul terenului de joc la majoritatea cluburilor din prima liga. Scopul inițiativei Împreună spre 0% este de a încuraja o abordare responsabilă a jocurilor de noroc din România din partea tuturor actorilor implicați, de la jucători și operatori până la autorități.”

Campanie Internațională prezentă și în România

Demersul Kindred Group este o premieră în fotbalul din România, însă compania a implementat deja această inițiativă în străinătate. Mesajul „Împreună spre 0%” este deja vizibil pe echipamentul de joc al formațiilor Glasgow Rangers – multipla campioană a Scoției și Middlesborough de mai bine de un an.

Kindred devine astfel primul și singurul sponsor care promovează Jocul Responsabil pe tricourile echipelor din Superliga, iar această abordare nu se rezumă doar la modificarea echipamentului. Campaniile deja derulate pe rețelele de socializare și în mass-media, precum și mesajele ce vor fi afișate pe panourile LED din stadioane completează eforturile lor de conștientizare a posibilelor probleme legate de jocuri de noroc.

„Împreună spre 0%” – Reducerea la maxim aveniturilor de la jucători vulnerabili

Campania „Împreună spre 0%” reprezintă angajamentul ambițios al Grupului Kindred de a reduce la zero veniturile provenite de la jucătorii vulnerabili. Inițiată în 2020, călătoria lor către atingerea obiectivului este susținută de investiții în tehnologie și educație eficientă.

Cu peste 30 de milioane de clienți în întreaga lume, Kindred Group, listat la Nasdaq Stockholm Large Cap, rămâne un nume de referință în industria de gambling, activând cu succes de peste 25 de ani.

Prin intermediulcelor 9 branduri din portofoliu, Kindred continuă să-și consolideze poziția în industria internațională, contribuind activ la promovarea unui joc responsabil și unei distracții sigure.

În România, Kindred operează brandul Unibet – FlagShip-ul companiei și Vlad Cazino, primul cazino online cu specific românesc, lansat în 2018.

Publicat: 19 01. 2024, 17:25