Situaţie jenantă pentru Newcastle şi noul sponsor al clubului: tricourile sunt imprimate cu sigla veche. În România, Steaua e campioana gafelor în relaţia cu sponsorii

20 mai 2015 3180 afişări Sportbiz
Situaţie jenantă pentru Newcastle şi noul sponsor al clubului: tricourile sunt imprimate cu sigla veche. În România, Steaua e campioana gafelor în relaţia cu sponsorii

Newcastle United şi-a lansat în această săptămână tricoul de joc cu care fotbaliştii vor intra pe teren în meciurile de acasă începând cu sezonul viitor, însă evenimentul a fost umbrit de o gafă. Noul sponsor al ”Coţofenelor”, compania specializată în acordarea de împrumuturi rapide de valoare mică Wonga, şi-a redesenat logoul la numai câteva ore după ce oficialii clubului prezentaseră tricourile cu... vechiul logo. Astfel, într-o decizie luată forţat, cele două părţi au acceptat ideea de a pune spre vânzare tricourile cu logoul vechi, reprezentanţii Wonga motivând faptul că nu au avut la dispoziţie timpul necesar pentru a imprima alte tricouri. 


Tricourile din sezonul 2014/2015 aveau imprimat în zona pieptului fosta siglă a sponsorului, siglă care a fost imprimată automat şi pe tricourile noi pentru sezonul următor


Acesta este noul logo al companiei Wonga, desen pe care fanii echipei Newcastle nu îl vor avea pe tricourile cumpărate pentru sezonul viitor


În ţara noastră, Steaua Bucureşti este campioană şi în ceea ce priveşte gafele din relaţia cu sponsorii care au venit lângă club în ultimii ani. Sezonul trecut, oficialii din Ghencea nu au găsit necesar să comunice faptul că Domo, retailerul de electronice, electrocasnice şi IT&C, devenise sponsor al echipei, chiar dacă logoul apărea pe tricourile jucătorilor în partide oficiale. Din acest motiv, parteneriatul nu a fost unul de lungă durată. Tot într-o tăcere deplină, logoul Domo a dispărut de pe tricouri iar reprezentanţii companiei au comentat mişcarea doar la câteva luni distanţă, la solicitarea ProSport. Aceştia au susţinut că înţelegerea cu Steaua a fost reziliată amiabil, însă surse din cadrul clubului au declarat că dizolvarea contractului s-a produs pentru că Domo nu şi-a mai putut permite să plătească suma de circa 200.000 de euro pe an.

Sponsorul principal al Stelei, anunţat la rubrica: "În altă ordine de idei"

Diminuarea sumelor investite de sponsori în fotbalul românesc este, la Steaua, direct proporţională cu interesul pe care oficialii clubului îl acordă promovării imaginii acestora. Sponsorul care ocupă cea mai vizibilă poziţie pe tricourile Stelei în acest moment, City Insurance, le-a fost anunţat suporterilor într-o ştire pe steauafc.com al cărei subiect principal era rezultatul jocului cu ACS Poli Timişoara. "In alta ordine de idei, partida cu Poli ACS Timisoara a inregistrat o premiera, elevii lui Laurentiu Reghecampf purtand, in premiera, tricouri inscriptionate cu noul sponsor principal, compania de asigurare si reasigurare City Insurance", se menţiona pe site-ul campioanei la finalul lunii septembrie 2013.

Clubul are contract cu Power Horse, dar fotbaliştii beau energizante de la Red Bull

O altă întâmplare nefericită care ilustrează grija Stelei faţă de relaţia cu sponsorii este cea dată de contractul cu producătorul de băuturi energizante Power Horse. Pe site-ul oficial al Power Horse apărea informaţia că Steaua este sponsorizată, alături de Liverpool, Schalke 04, PSG, Lokomotiv Moscova şi Athletic Bilbao, sub motto-ul "Niciun meci mare de fotbal fără Power Horse".


Jucătorii Stelei au fost surprinşi în repetate rânduri de către camerele TV consumând alte energizante decât cele de la firma cu care clubul avea contract de sponsorizare. Nici Steaua, dar nici Power Horse nu au avut o poziţie oficială cu privire la "problemă". Foto: Captură Dolce Sport

Chiar dacă logoul companiei apărea pe fiecare panou de la conferinţele de presă, precum şi pe panourile LED de pe teren, fotbaliştii campioanei apăreau la inspecţia terenului consumând produse Red Bull, companie rivală celor de la Power Horse! Şi nu la orice meci, ci înaintea partidelor din grupele Ligii Campionilor cu Basel, Chelsea şi Schalke.

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.