Au explodat veniturile la Dinamo. Câți bani au făcut „câinii” din merchandising

Dinamoviștii au început să facă bani serioși din merchandising! Astfel, Romeo Bănică a anunțat că veniturile vor fi mult mai mari pentru „câini” spre deosebire de sezonul trecut.

Roș-albii esitmează 500.000 de euro în această zonă importantă, după ce echipa lui Zeljko Kopic a reușit să prindă play-off-ul în Superliga.

Câți bani a făcut Dinamo din merchandising: „Pe unele borne am depășit ceea ce estimam!”

Dacă în sezonul trecut a făcut din merchandising 200.000 de euro, Dinamo a realizat un progres important în acest sezon. Iar acesta nu a fost doar din punct de vedere sportiv.

„Pe unele borne am depășit ceea ce estimam, dar pe altele suntem în urmă, deși, chiar dacă sunt mai mari decât sezonul trecut. De exemplu, la zona de merchandising avem 500.000 estimat. Anul trecut am încasat din merchandising, cu toate problemele pe care le știm cu toții – fără livrare în timp util, fără livrare în afara țării, fără posibilitatea de plată ramburs – undeva la 200.000 de euro”, a spus Romeo Bănică.

„Pentru anul viitor, obiectivul este între 800.000 și 1 milion de euro!”

Dinamoviștii vor să progreseze de la sezon la sezon, iar veniturile să ajungă undeva la un milion de euro.

Încă suntem departe de ceea ce ar trebui să fim. Adică, pentru anul viitor, obiectivul este undeva între 800.000 și 1 milion de euro. Asta trebuie să generăm din zona de merchandising. Și vom avea, să zic așa, toate cărțile în mână ca să ajungem la acea cifră, la acel target pe care ni-l propunem.

Apoi, din zona de ticketing – evident, și acolo este o creștere foarte mare. Anul trecut, dacă nu mă înșel, ca medie de încasări pe meci – și aici vorbim de meciurile de pe Arcul de Triumf, unde am jucat majoritatea partidelor, cred că 90% dintre ele – am avut undeva la 150.000 RON per meci. Anul ăsta cred că ne ducem undeva spre 200.000 RON per meci pe Arcul de Triumf.

 

Pe Arena Națională am avut o încasare foarte mare la meciul cu FCSB, unde am avut 45.000 de oameni, iar acolo am avut echivalentul a cinci meciuri sold-out pe Arcul de Triumf, mă refer la nivel de încasări totale.

Așadar, pe unele paliere da, există o dublare în zona de venituri. Pe zona de publicitate, de vânzări de publicitate, și acolo există o creștere. Dacă luăm doar partenerul principal și acolo am reușit să aproape dublăm veniturile pentru aceeași poziție din contractul trecut”, a mai afirmat Romeo Bănică, pentru Radio Dinamo 1948.

Publicat: 05 03. 2025, 18:48
Actualizat: 05 03. 2025, 19:03