A fost descoperită una dintre cele mai extreme planete cunoscute vreodată! Este incredibil ce au găsit oamenii de știință pe „Jupiter fierbinte” | VIDEO

Autor: Alexandru-Robert Zanfir Publicat: 30 Sep. 2020, 21:28 Actualizat: 30 Sep. 2020, 21:34 Diverse

Unul dintre sateliții Agenției Spațiale Europene a descoperit una dintre cele mai extreme exoplanete. Aceasta se află la 326 de ani lumină de Pământ, iar temperaturile la suprafață ajung la 3.200 grade Celsius (5.792 grade Fahrenheit). Planeta a fost „botezată” Jupiter fierbinte.

Satelitul ESA a spionat exoplaneta în cauză, care este de peste 1,6 ori mai mare decât Jupiter. WASP-189b este numele plantei care a uimit oamenii de știință.

A fost descoperită una dintre cele mai extreme planete cunoscute vreodată!

WASP-189b se mândrește cu o orbită de doar 2,7 zile în jurul stelei sale, cu zi și noapte permanente pe părțile opuse ale planetei.

Este nevoie de mai puțin de trei zile pentru a-și înconjura steaua și este de 20 de ori mai aproape de ea decât Pământul de Soare”, spune astrofizicianul Monika Lendl, de la Universitatea din Geneva, în Elveția, conform RT.com.

Sursa citată scrie că steaua gazdă a planetei are peste 8000 de grade Celsius, cu 2000 de grade peste temperatura Soarelui nostru. HD 133112, așa cum este cunoscută, este una dintre cele mai fierbinți stele cunoscute, care nu are încă un sistem planetar în jurul său.

„WASP-189b este, de asemenea, cel mai strălucitor Jupiter fierbinte pe care îl putem observa când trece în fața sau în spatele stelei sale, făcând întregul sistem cu adevărat fascinant”, a mai explicat astrofizicianul Monika Lendl.

Extratereștrii există! FBI a declasificat un document care susține că planeta noastră a fost vizitată de ființe necunoscute

Omenirea și-a pus dintotdeauna întrebarea „oare suntem singuri?”. Răspunsul acestei întrebări ar putea fi dat chiar de FBI. Conform unui document declasificat de FBI, care datează din 1947, planeta noastră ar fi fost vizitată de ființe necunoscute.

„Aceste date referitoare la nave extraterestre sunt acum la îndemână și trebuie oferite oricât de fantastic și de neinteligibil ar părea minților care nu au fost instruite anterior să se gândească la asta.

O parte din nave transporta echipaje, altele sunt sub control de la distanță. Misiunea lor este pașnică. Extratereștrii se gândesc să se așeze pe aparatele de zbor. Ei sunt asemănători cu oamenii, dar cu dimensiuni mult mai mari.

Farfuriile zburătoare posedă un tip de energie radiantă sau rază, care va dezintegra cu ușurință orice navă care atacă. Ei intră în atmosferă și dispar după bunul plac din viziunea noastră, fără a putea să îi mai găsim”, se arată într-un paragraf din raport, potrivit Daily Star.

Oamenii de știință au aflat cu stupoare că Luna „ruginește”. Ce rol are Pământul în acest fenomen straniu

Există anumite studii care susțin că Luna a apărut acum mai bine de 4,5 miliarde de ani și cea mai acceptată teorie susține că s-ar fi format în urma unui impact teribil între Pământ și Theia, un corp de dimensiunile planetei Marte.

Un lucru este cert. De când se știu, oamenii au fost fascinați de „satelitul natural” al Pământului. Și totuși, abia cum și-au dat seama că Luna „ruginește”, iar Pământul este responabil de acest proces.

Pe aceeași temă
Bomba anului în showbiz! S-a aflat cine e AMANTUL Ralucăi Pastramă
Am ajuns la un „zeu“: Cum a reuşit „Adevărul“ să aranjeze o întâlnire cu Maradona în Dubai
Când va începe să scadă numărul de infectări. Supoziţia managerului spitalului Victor Babeş din Bucureşti
Declaratii GENIALE ale lui Lucescu dupa meciul cu Barcelona: „La un moment dat in timpul meciului, adunam cotele de pe Transfermarkt!” :)) Cere un penalty la 0-1!
Jennifer Lopez a publicat un videoclip în care este complet goală, la 51 de ani
Zăvo l-a dat de gol! Ce făcea Pepe în pat, în timpul partidelor de amor. Cea mai mare umilință pentru un bărbat
😳 Ce a pățit un bărbat după ce a făcut sex de 12 ori într-o noapte
'Al doilea val a fost falsificat'- Fostul șef al companiei de vaccinuri Pfizer, dezvăluiri din interior
Momentul ȘOCANT în care un pilot este ASPIRAT prin fereastră în timpul aterizării
Începe războiul? Tensiuni maxime între două puteri nucleare. Una dintre ele tocmai și-a provocat grav rivala de moarte
Doliu în fotbalul românesc. COVID-19 l-a învins. S-a stins un mare căpitan
ȘOC! Rezultatele oficiale ale autopsiei lui Diego Maradona. N-o să credeți care a fost cauza REALĂ a morții
Industria care explodează în pandemie. Posibilităţile de creştere sunt uriaşe
Fotografia cu Alina Eremia despre care vorbește toată lumea. „Ce frumooos”
Detalii șocante despre viitoarea Dacia Duster. Ce se întâmplă cu SUV-ul românesc?
Descoperire șocantă făcută pe Everest: Au ajuns și acolo / E dovada că omenirea nu mai poate fi salvată?
Pacient batjocorit într-un spital din România, după moarte. Rudă: „Am observat cu stupoare, că a fost aruncat într-un morman de gunoaie, într-un tir”
Imagini INTERZISE cardiacilor! Vedete prinse în timp ce făceau amor în public
Jennifer Lopez a pozat complet goală. Cum arată vedeta la 51 de ani
Surpriză uriaşă în top: Cele mai profitabile bănci din România în acest an
Percheziții acasă la Dani Mocanu! Se întâmplă acum! Ce caută oamenii legii!
The Crown: Istoria din spatele sezonului 4 de pe Netflix